1 listopada 2011 roku na lotnisku Okęcie miało miejsce awaryjne lądowanie, które zakończyło się powodzeniem. Kapitan Wrona posadził na pasie maszynę bez wysuniętego podwozia. Zakończył się właśnie proces o odszkodowania dla pasażerów.
Pasażerowie feralnego lotu z Newark, pozwali producenta samolotu i jego ekipę techniczną z lotniska w New Jersey, za niedopatrzenie, które o mało nie kosztowało ich życia, a wpłynęło negatywnie na kondycję psychiczną ich i najbliższych im osób.
Właśnie dowiedzieliśmy się, że sprawa zakończyła się ugodą i poszkodowani pasażerowie otrzymali odszkodowania, których wysokość jest utajniona.
Jak widać w takich przypadkach warto dochodzić swoich praw, gdyż każdy pasażer ma prawo do bezproblemowego transportu, niezależnie od rodzaju pojazdu, jakim jest legalnie przewożony. Firma transportowa, linia lotnicza, przewoźnik ma za zadanie bezpiecznie i bez komplikacji dowieźć pasażera oraz jego bagaż na miejsce przeznaczenia.
Często linie lotnicze lub przewoźnicy od razu zwracają się do poszkodowanych, proponując im odszkodowanie w różnej postaci. Warto jednak przemyśleć sprawę, zanim przyjmie się rekompensatę, bo może okazać się, że przysługuje znacznie większe odszkodowanie, niż zostało wstępnie zaproponowane. Przez niewiedzę można sporo stracić, dlatego zawsze warto skonsultować problem z naszymi prawnikami, którzy są dostępni stale pod adresem kontakt@bezprawnik.pl, z chęcią doradzą i pomogą.
Zdjęcie z serwisu shutterstock.com