Ależ to jest dzień dla polskiego serwisu Cinkciarz.pl. Internetowy kantor rusza na podbój USA pod firmą Conotoxia i przy okazji zostaje sponsorem Chicago Bulls.
Na prezentacji ogłaszającej współpracę w tłumie dało się dostrzec nawet byłych prezydentów Polski – Lecha Wałęsę oraz Bronisława Komorowskiego.
Oh dear pic.twitter.com/yWpGhJVgKX
— Exen (@Exen) październik 5, 2015
Przed laty dość złośliwie komentowano współpracę serwisu o niezbyt szlachetnej nazwie (a w każdym razie kojarzącej się nie najlepiej) z Reprezentacją Polski w piłce nożnej. Przyznacie jednak, że przez pryzmat współpracy z legendami koszykówki, współpraca ta od razu nabrała charakteru, prawda?
Cinkciarz.pl będzie globalnym partnerem Chicago Bulls i zarazem pierwszym sponsorem tej drużyny, który pochodziłby z Europy. Jako sponsor drużyny będzie promowany na bandach obecnych na hali sportowej, a także w materiałach wideo i mobilnej aplikacji.
Warto przy tym nadmienić, że Cinkciarz polską kulturę promować będzie nie tylko za pośrednictwem niemożliwej do wymówienia nazwy. W każdym sezonie będzie organizowana loteria, a jej zwycięzcy wyruszą w podróż do Europy, odwiedzając m.in. Polskę i biorąc udział w ważnym wydarzeniu sportowym nad Wisłą. Współpraca ma też przynieść dość daleko idące korzyści dla bogatej polskiej społeczności w Chicago.
Cinkciarz.pl to prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo, zaś sama firma chwali się, że spora część jej klientów pochodzi z zagranicy. Z tego też względu otwarte dziś w USA biuro ma być dopiero początkiem globalnej ekspansji i na mapie potencjalnych celów są także inne kraje. I, kto wie, może Manchester United, Bayern Monachium czy Inter Mediolan, który przez pewien czas współpracował już z polską firmą Oknoplast.
Fot. tytułowa: Materiały promocyjne cinkciarz.pl