Wszyscy nienawidzimy płatnych parkingów pod Biedronką i Lidlem. Teraz można nienawidzić trochę mniej

Moto Zakupy Dołącz do dyskusji
Wszyscy nienawidzimy płatnych parkingów pod Biedronką i Lidlem. Teraz można nienawidzić trochę mniej

Nie ma nic bardziej irytującego dla wielu kierowców niż wrzutka monety do parkomatu czy poszukiwanie miejsca na popularnych parkingach pod supermarketami Lidl, Biedronka i w kilku innych miejscach w Polsce. 

Irytująca jest też konieczność drukowania biletu parkingowego i umieszczania go za szybą, gdy chcemy zrobić ekspresowe zakupy w dyskoncie. Na dodatek wiele osób po prostu ignoruje parkingi APCOA, wskazując, że sposób w jaki prezentowane są ich regulaminy uniemożliwi egzekucję kary za parkowanie. Zdaniem części kierowców nie ma szans, by się zapoznać z zasadami parkingu w rzetelny sposób. I kiedy dostają wezwania do zapłaty, decydują się na konfrontację z administracją sieci parkingów.

Drukowanie bilecików parkingowych to uciążliwość

W dobie postępu technologicznego APCOA Parking wprowadziło możliwość zakupu abonamentów online. Nie da się ukryć, że parkingi pod popularnymi sieciami sklepów, takimi jak Lidl czy Biedronka, są jednymi z najbardziej uczęszczanych przez Polaków. Niemniej, dotychczasowe rozwiązania parkingowe w wielu przypadkach pozostawiały wiele do życzenia, prowadząc do frustracji wielu kierowców. Dzięki nowemu rozwiązaniu APCOA Parking, parkowanie stani się ponoć mniej uciążliwe.

Teraz wchodzimy na dedykowaną stronę, abonamenty.apcoa.pl, i możemy w kilku krokach wybrać interesujący nas parking, a następnie zakupić abonament. Bez konieczności chodzenia do parkomatu, bez kolejek i z wygodą zakupów z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Strona jest dodatkowo zintegrowana z aplikacją mobilną APCOA FLOW, dzięki czemu mamy jednolity dostęp do wszystkich naszych abonamentów, zarówno na komputerze, jak i smartfonie.

Prezes Zarządu APCOA Parking, Maciej Zawadzki, podkreśla znaczenie tego kroku: „Nieustannie pracujemy nad rozwojem swoich usług. Dzięki temu parkowanie staje się jeszcze łatwiejsze.” Rzeczywiście, klienci korzystający z tej opcji będą mogli doświadczyć znaczącej różnicy w komforcie i wygodzie parkowania.

Problem w tym, że nowa funkcja mało pomoże klientom Lidla i Biedronki

Jej podstawowym zastosowaniem jest komfortowe korzystanie z parkingów dla bardziej profesjonalnych kierowców, które też znajdują się w ofercie sieci APCOA. Mało który z nich, o ile któryś w ogóle, zlokalizowany jest pod Lidlem i Biedronką. Chodzi bardziej o miejsca powiązane z przestrzeniami biurowymi czy na przykład parkingi dla autokarów.