Do Polski właśnie wkroczyła nowa sieć handlowa. Za kilka dni oficjalne otwarcie pierwszego sklepu

Zakupy Dołącz do dyskusji
Do Polski właśnie wkroczyła nowa sieć handlowa. Za kilka dni oficjalne otwarcie pierwszego sklepu

O tym, że na polski rynek ma wejść nowa sieć handlowa, wiadomo zazwyczaj znacznie wcześniej. Otwarciu pierwszego sklepu towarzyszą z kolei promocje i akcja marketingowa. Podobnie jest w przypadku malezyjskiej sieci – mowa o Mr. DIY. Jednocześnie wydaje się jednak, że sieć i tak debiutuje bez większego rozgłosu.  

Sieć Mr. DIY już jest w Polsce. Kilka dni temu otworzyła swój pierwszy sklep

Spekulacje na temat wejścia malezyjskiej sieci Mr. DIY do Polski pojawiły się już jakiś czas temu; kilka dni temu w mediach można było znaleźć informację, że pierwszy sklep sieci zostanie otwarty pierwszy sklep 23 listopada w galerii CH Platan w Zabrzu. Marka miała przygotować z tej okazji niespodzianki dla klientów – jak zapowiadała Iwona Buchcic, marketing manager w Mr. DIY w Polsce,

Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas wielkie święto, stąd liczne atrakcje, jakie szykujemy dla naszych klientów. Będą prezenty, konkursy z nagrodami, pokazy taneczne, rodzinne warsztaty. Przygotowujemy także ogromną instalację przedstawiającą Wielką Torbę: symbol naszej kampanii promocyjnej

Klienci dodatkowo mają móc wziąć udział w konkursach i zabawach, pozwalających na wygranie atrakcyjnych nagród. Jak jednak wskazują wiadomoscihandlowe, sklep został już uruchomiony – choć na razie w formule tzw. soft launch. Pozwala ona pracownikom na przećwiczenie procedur jeszcze przed oficjalnym otwarciem.

Skąd zainteresowanie malezyjskiej sieci właśnie Śląskiem? Jak komentuje Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju w Mr. DIY Poland,

Wybór centrum handlowego Platan w Zabrzu na lokalizację naszego pierwszego sklepu w Polsce to świadoma decyzja i efekt analiz rynku, które jasno pokazują, jak mocno rozwojowym regionem jest Górny Śląsk.

Nazarewicz dodaje również, że

Jesteśmy przekonani, że nasza oferta, zróżnicowana i przystępna cenowo, spotka się z zainteresowaniem mieszkańców miasta. Pragniemy stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla całych rodzin, zarówno dla wszystkich okolicznych majsterkowiczów, jak i tych, którzy szukają niebanalnych artykułów do wyposażenia swoich domów

Co będzie można kupić w nowym dyskoncie?

Malezyjski dyskont prawdopodobnie będzie konkurować na polskim rynku z takimi sieciami jak Pepco, Action, Dealz czy Tedi. Klienci będą mogli kupić w sklepach Mr. DIY zarówno artykuły z kategorii wyposażenie domu, jak i artykuły biurowe, akcesoria do majsterkowania, akcesoria sportowe i samochodowe czy biżuterię i kosmetyki. Co jednak istotne, sieć nie będzie oferować ani odzieży, ani materiałów budowlanych.

Kolejne sklepy malezyjskiej sieci mają zostać otwarte jeszcze w tym roku w Krakowie i Piotrkowie Trybunalskim. Do końca I kwartału 2025 r. uruchomionych ma zostać co najmniej 10 sklepów. W ciągu 2-3 lat – 100 sklepów. Docelowo sieć planuje natomiast aż… 1500 punktów w całej Polsce.