Firmę Acer kojarzycie zapewne (między innymi oczywiście) z cyklu tekstów sponsorowanych, które swego czasu pojawiły się na Bezprawniku. Firma była naprawdę bardzo dumna ze swoich możliwości gwarancyjno-serwisowych.
Maciek Lewczuk z redakcji wybrał się osobiście do serwisu gwarancyjnego Asplex, żeby zobaczyć jak funkcjonuje największe tego typu miejsce w naszym regionie świata – obszerną relację możecie na ten temat przeczytać pod tym adresem. Ponadto firma Acer zachęciła do głębszych rozważań nad tym kiedy lepsza jest rękojmia, a kiedy gwarancja. Sporo miejsca poświęciliśmy też promocji Acer Reliability Promise, która gwarantowała zwrot 100% ceny, jeśli urządzenie popsuje się w ciągu roku od zakupu.
Acer Premium Service
Dziś producent zakomunikował widowni kolejną usługę, w której ewidentnie puszy piórka z dumy ze swojego serwisu napraw. Acer – Premium Service, w ramach której wybrane urządzenia serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu laptopa, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni. Pełna lista dostępna jest na stronie internetowej producenta.
Całość ma stanowić taki oczywisty dość manifest pewności w zakresie wysokiej jakości swojego serwisu gwarancyjnego. Z infografiki przygotowanej przez Acer wynika bowiem, że ponad 97% laptopów trafiających do naprawy zostaje „odrestaurowane” w ciągu zaledwie 5 dni. Tym samym producent zdecydował się wziąć na siebie ryzyko zwrotu pieniędzy, jeśli terminu dotrzymać im się nie uda.
Zdecydowana większość urządzeń Acer już teraz naprawiana jest w czasie nie dłuższym niż 5 dni. W sierpniu 2016 roku 97,1% wszystkich napraw zostało wykonanych w tym czasie. Jednym z czynników wpływających na skrócenie czasu serwisowania jest dostępność części zamiennych – 99,4% znajduje się na miejscu, we Wrocławiu.
Więcej na ten temat można przeczytać w przesłanej nam przez sztab marketingowy firmy infografice: