Partnerzy serwisu:
ecommerce Zakupy

InPost i Shopee rozpoczynają współpracę. Szykują dla klientów dodatkowe bonusy

Patryk Wieczyński
24.06.2022
InPost i Shopee rozpoczynają współpracę. Szykują dla klientów dodatkowe bonusy

Kiedy na polskim rynku pojawia się jakiś istotny gracz na scenie sprzedaży wysyłkowej, to kwestią czasu jest, jak InPost podpisze z nim współpracę. Obecnie polska firma stała się partnerem strategicznym Shopee, a to oznacza współpracę nie tylko przy przesyłce produktów. InPost i Shopee szykują dla klientów dodatkowe bonusy.


Platforma Shopee stała się w ostatnich tygodniach bardzo popularna w Polsce, dzięki swojej ekspansywnej kampanii reklamowej. I chociaż nie wszystkim przypadła ona do gustu, to na pewno osiągnęła zamierzony efekt, czyli zwiększyła rozpoznawalność sklepu internetowego.

Kup na Shopee, odbierz w Paczkomacie

Teraz potencjalni klienci tego portalu mogą być jeszcze bardziej chętni do zakupu na tej stronie, ponieważ współpracę strategiczną z Shopee podpisał InPost, czyli polska firma odpowiedzialna m.in. za sieć Paczkomatów.

Współpraca ma zapewnić wysoką jakość, bezproblemowe zakupy. A przede wszystkim szybką wysyłkę, która dla wielu klientów jest największą zaletą Paczkomatów.

Dostawy do naszych Paczkomatów są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce. Cieszymy się, że do tego grona dołączają klienci Shopee. Paczkomaty InPost zwiększyły wydajność usług logistycznych, a o ich sukcesie zadecydowała też szybkość dostaw – aż 98% przesyłek dostarczanych jest już następnego dnia po nadaniu! Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych odbiorców – stwierdziła Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost ds. sprzedaży.

Współpraca InPost i Shopee nie ograniczy się tylko do kwestii wysyłki

Partnerstwo strategiczne oznacza, że obie firmy będą ze sobą współpracować nie tylko w kwestii wysyłki produktów, ale także przeprowadzać razem niektóre akcje marketingowe. Pierwszą z nich jest akcja „7.7 Wakacyjna Wyprzedaż”, która ma zachęcać klientów do zakupu oraz wybrania formy wysyłki właśnie poprzez Paczkomaty lub kurierem inPost.

Wybranie dostawy przez operatora InPost da możliwość skorzystania z vouchera w wysokości 15 złotych, a jeżeli potwierdzi on później otrzymanie przesyłki, to otrzyma też dodatkowo 500 monet, które są programem lojalnościowym w Shopee.

https://twitter.com/PaczkomatyPL/status/1539947101769158658?s=20&t=0jvCtukWivchluWc5pz0ew

Współpraca obu firm wydaje się być logiczna. Shopee coraz mocniej rozpycha na się na polskim rynku, a InPost to twórca tak lubianych przez klientów Paczkomatów

Według portalu wirtualnemedia.pl, Shopee, które na polskim rynku działa dopiero od pół roku, już awansowało na trzecie miejsce pod względem popularności wśród platform ecommerce. W maju 2022 roku Shopee było popularniejsze niż Aliexpress, czyli platforma, która najmocniej kojarzy się Polakom z zakupami z Chin.

Z kolei InPost już od lat współpracuje m.in. z Allegro czy też w ostatnim czasie z Amazonem, próbującym podbijać polski rynek. Zwłaszcza Paczkomaty, czyli flagowy produkt firmy stworzonej przez Rafała Brzoskę, stały się integralną częścią rynku ecommerce i wielu klientów nie wyobraża już sobie regularnych internetowych zakupów bez możliwości odbioru ich w jednym z takich urządzeń.