Reklamy wyświetlane w serwisie Pornhub ogląda codziennie 115 milionów osób na całym świecie. Oczywiście nie to jest głównym celem wizyty na stronie, ale serwis postanowił wykorzystać swoją wielkość, by pomóc małym firmom.
Pornhub to potentat na rynku filmów, o które pyta kolega
Zgodnie ze statystykami Pornhuba w zeszłym roku stronę główną wyświetlono 42 miliardy razy. Żeby obejrzeć od początku do końca filmy dodane tylko w 2019 r. trzeba by było poświęcić na to aż 169 lat. To olbrzymi rynek reklamowy i świetna platforma do promocji. Serwis postanowił pochylić się nad małymi firmami, które w różny sposób zostały dotknięte kryzysem w wyniku epidemii COVID-19. Postanowił przygotować program „Big package for small businesses”. W jego ramach wyłoni 1000 firm z całego świata, którym udostępni przestrzeń reklamową. Dodatkowo Pornhub przygotuje dla nich dwuznaczne reklamy, które pomogą zainteresować potencjalnych odbiorców. Mają charakteryzować się nawiązaniem do tytułów filmów pornograficznych. Sklep rowerowy może reklamować się hasłem: „Dosiądź mnie”. Natomiast sklep z produktami ekologicznymi może mieć hasło „Lubisz tylko naturalne? Mamy to co czego szukasz”.
Żeby wziąć udział w programie należy zarejestrować się na stronie akcji, podać podstawowe dane firmy, w tym czym się zajmuje i jakie produkty sprzedaje. Żeby zakwalifikować się do programu należy zatrudniać mniej niż 100 osób. Według Pornhuba duże firmy i tak sobie poradziły z epidemią, więc należało się skupić wyłącznie na mniejszych biznesach. Warto wziąć sprawy w swoje ręce i spróbować zaaplikować, Pornhub zapewnia, że reklamy wybranych firm wyświetlą się co najmniej miliard razy.
To nie pierwsza pomysłowa akcja Pornhuba
Pornhub od dawna angażuje się w różne akcje, które mają pomagać słusznym sprawom. Niedawno opublikował serię filmików dotyczącą higieny w czasie pandemii. Okazało się, że mycie rąk można wytłumaczyć w zdecydowanie przystępniejszy i przyjemniejszy dla oka sposób, niż pokaz mycia zorganizowany przez marszałków Senatu RP, który mogliśmy oglądać na początku epidemii. Filmik pokazywał również jak trzymać bezpieczny dystans, kichać oraz przestrzegać innych zasad bezpieczeństwa, żeby nie zarazić się koronawirusem. Pornhub pochylał się również nad problemami związanymi z ochroną środowiska. Przygotowali „Najbrudniejsze porno na świecie”, które pokazywało problem zanieczyszczenia oceanów i nadmorskich plaż. Jeżeli myślicie, że widzieliście już wszystko w kwestii pomysłowości, to warto zobaczyć w jaki sposób portal postanowił uświadomić użytkowników, o ogromnym znaczeniu pszczół dla naszej planety. Opowiadają o nich filmiki z serii „Beesexual”. Oprócz pikantnych akcji społecznych Pornhub był jedynym miejscem, gdzie nie dotarła chińska cenzura. To właśnie na tej platformie użytkownicy umieszczali relacje ze strajków w Hongkongu.