Typ:

Lokowanie Produktu

Jest prawie 8 miliardów ludzi na świecie, naprawdę nie ma sensu ograniczać się do niecałych 40 milionów Polaków
Patryk Wieczyński ecommerce 19 interakcji
Plus to już nie tylko telefonia komórkowa, światłowód sieci rzuca rękawicę „stacjonarnym” konkurentom
Patryk Wieczyński Lokowanie produktu 13 interakcji
Czym jest usługa fulfillment i dlaczego twoja firma jej potrzebuje?
Agnieszka Tober ecommerce 3 interakcje
Są promocje uczciwe i dużo ściemy. Te na alerabat.com są uczciwe, bo aplikacja zarabia na informowaniu o dobrych promocjach
Maciej Bąk ecommerce 56 interakcji
Dobra komunikacja z klientem to podstawa e-commerce. Spersonalizuj komunikację z klientem i zwiększ sprzedaż
Patryk Wieczyński ecommerce 13 interakcji
Koszt kredytu firmowego wzrósł ponad trzykrotnie. Pora przypomnieć sobie, jak się chronić przed ryzykiem stopy procentowej
Jolanta Szymczyk-Przewoźna Finanse 1 interakcja
Plush ma już milion klientów. Niesforny miś imprezuje i rozdaje darmowe gigabajty
Paweł Mering Lokowanie produktu
Dzień Ziemi to dobra okazja, by pochwalić się świadomością ekologiczną. FedEx robi to jednak nie od święta, a całkiem serio
Paweł Mering Lokowanie produktu 21 interakcji
Kupować na promocjach trzeba nie tylko chcieć, ale też umieć
Agnieszka Tober Lokowanie produktu 14 interakcji
Singapur i Hongkong to najbardziej wolnorynkowe gospodarki świata. Czy ktoś w Europie może pójść ich drogą?
Maciej Wąsowski Finanse
Kiedy ktoś mówi, że nie da się czegoś przesłać kurierem, to wtedy przychodzi FedEx i mówi, że się da
Jolanta Szymczyk-Przewoźna ecommerce 90 interakcji
Musisz mieć konto firmowe, by znaleźć się na białej liście podatników VAT. Ale nawet jak cię to nie dotyczy, to i tak powinieneś je założyć
Paweł Mering Biznes