Wielka awaria w mBanku. Nic nie działa. Klienci nie wiedzą co się dzieje

Codzienne Finanse Technologie Dołącz do dyskusji
Wielka awaria w mBanku. Nic nie działa. Klienci nie wiedzą co się dzieje

Wielka awaria w mBanku. Jego klienci mają powody do niepokoju. W niedzielny wieczór nie mogą się zalogować na swoje konta. Nie można płacić kartą tego banku. Nic nie działa i nie ma żadnej informacji co się dzieje.

Wielka awaria w mBanku

Nie można się zalogować na swoje konto. Na stronie mBanku wyświetla się komunikat, by czynność powtórzyć, a gdy i to okaże się nieskuteczne bank prosi, by skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Niestety, pod wskazanym numerem można tylko usłyszeć, że połączenie nie może być zrealizowane. To samo usłyszymy, gdy próbujemy dodzwonić się pod numer infolinii podany na kartach. Ciśnienie rośnie. Człowiek myśli, że padł ofiarą cyberprzestępców. Na szczęście jest Internet. Okazuje się, że nie jesteś jedyny. Inni też mają ten problem. Nie wiadomo czy to lepiej czy może jednak nie. Nigdzie żadnej informacji.

Rzadko kiedy zdarza się,  żeby równocześnie padło wszystko. mBanku zlituj się nad swoimi klientami i daj znać, co się dzieje. Dziś jest 10 dzień miesiąca. Ludzie dostali pensje. Chcą płacić rachunki, a przede wszystkim chcą wiedzieć co się dzieje z ich pieniędzmi.

Czarna seria

Z informacji serwisu gsmmaniak.pl wynika, że problemy bank miał już w czwartek. Już wtedy klienci skarżyli się na kłopoty z logowaniem do aplikacji, jak i bankowością online. Nie można było zrealizować płatności BLIK. Bank nie informował jednak o przyczynie problemów, ani terminie usunięcia awarii. Przypominamy, że podobne problemy klienci mBanku mieli w ubiegłym miesiącu.

„Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość” taką wiadomość przekazał  wtedy swoim klientom mBank.
Jednak wtedy awaria została dość szybko usunięta. Tym razem sprawa jest chyba znacznie bardziej poważna i bank ma wielki problem z opanowaniem sytuacji. Tym bardziej powinien informować klientów co się dzieje.