Jest mi niezmiernie miło poinformować, że w drugim miesiącu trwania naszej akcji dedykowanej przedsiębiorcom chcącym prowadzić lub prowadzącym sklep internetowy, do grona naszego partnerów dołączyło PayU.
To bardzo dobra wiadomość, ponieważ dzięki temu partnerstwu wydłużamy naszą akcję do końca 2020 roku! Pierwotnie jej finał zaplanowany był na Black Friday, ale przecież po Czarnym Piątku rusza jeszcze szaleństwo zakupów związanych z Bożym Narodzeniem.
Przygotujemy więc dla Was jeszcze więcej tekstów związanych z prawnymi, biznesowymi, technicznymi czy marketingowymi aspektami prowadzenia sklepu internetowego. Wszystkie dotychczas opublikowane znajdziecie na stronie głównej eCommerce 2020. Jeżeli jeszcze nie śledziliście naszego projektu (nie ma problemu, tworzymy go z zamiarem stworzenia uniwersalnej bazy wiedzy, która będzie przydatna przez dłuższy czas), pozwolę sobie podrzucić kilka przykładowych tekstów:
- Jak przygotować regulamin sklepu internetowego?
- Jakie wydatki związane z prowadzeniem sklepu internetowego można wrzucić w koszty firmowe?
- Własny sklep internetowy. Dlaczego warto uniezależnić się od Allegro lub Amazon?
- Rozpalił Wykop, zakończył dyskryminację na Pornhubie, wysłał x-kom w kosmos. O marketingu ecommerce z Jakubem Bielem
- Co grozi sklepowi internetowemu ze strony UOKiK-u?
- RODO w sklepie internetowym
Co więcej, wraz z partnerami planujemy też wziąć udział w kilku webinarach na temat handlu internetowego.
Udało nam się stworzyć eCommerce 2020 dzięki partnerom
Nie wolno być sędzią we własnej sprawie, ale w mojej ocenie eCommerce 2020 od Bezprawnika jest swego rodzaju wizytówką dobrze zaplanowanej reklamy natywnej w polskim internecie. Każdy z naszych partnerów – OVHcloud, InPost, BNP Paribas, BLIK i Shoper.pl – świadczy usługi kluczowe z punktu widzenia sklepu internetowego, dzięki czemu fantastycznie komponują się z prezentowanymi w serwisie treściami – uzupełniając je swoimi doświadczeniami oraz ofertą.
Swego rodzaju naturalnym wzmocnieniem merytorycznym naszego projektu jest więc PayU – lider płatności online w Polsce, przy którego użyciu wielu z nas już teraz każdego dnia dokonuje zakupów w sieci. Wspólnie postaramy się opowiedzieć przedsiębiorcom o tym, jak tego typu narzędzie wpływa na wzrost sprzedaży, ile kosztuje przedsiębiorcę i dlaczego jest opłacalne.
Wybuch COVID-19 sprawił, że Internet stał się podstawowym i najbezpieczniejszym kanałem sprzedaży, w efekcie czego liczba nowo otwieranych serwisów i sklepów internetowych poszybowała w górę. Jednocześnie wielu przedsiębiorców szuka dziś sposobu na odnalezienie się w tej nowej biznesowej rzeczywistości. Jestem pewna, że na stronach projektu Ecommerce2020 znajdą oni sporą dawkę wiedzy i inspiracji. Dla PayU dołączenie do grona partnerów merytorycznych tej inicjatywy jest kontynuacją działań edukacyjnych, które prowadzimy już od wielu lat, m.in. na naszym blogu, do odwiedzenia którego również zapraszam. – mówi nam Joanna Pieńkowska-Olczak, Prezes PayU SA.