Są na świecie ludzie, którzy nie muszą płacić za posiłek w żadnym McDonald’sie. Jak to możliwe? Za tym kryje się złota karta McDonald’s, którą posiadają ponoć takie VIP-y jak Warren Buffett czy Bill Gates. Teraz każdy będzie mógł w USA wylosować taką kartę w świątecznej promocji. Szkoda, że wylosowana karta będzie w nieco uboższej wersji.
McGold Card, czyli złota karta McDonald’s, rozpala umysły fanów sieci na całym świecie. Jej posiadacze mogą przyjść do dowolnej restauracji ze złotymi łukami – i zamówić dowolne danie nie płacąc przy tym ani grosza.
Ile jest na świecie takich kart? Tego do końca nie wiadomo. Nie wiadomo również, kto ma takie karty. Na pewno są to ludzie, którzy z opłaceniem zamówień w sieci nie mieliby problemu. Mówi się, że McGold Card mają chciażby Warren Buffett czy Bill Gates. McDonald’s jednak zrobił promocję, która pozwala zdobyć takie karty również zwykłym śmiertelnikom.
Złota karta McDonald’s w losowaniu. Tylko że to uboga wersja…
Sieć w USA ogłosiła losowanie dla wszystkich, którzy mają aplikację od McDonald’s. Wystarczy do 25 grudnia kupić dowolny produkt z McMenu aby wziąć udział w wielkim losowaniu.
W loterii ma być wyłonionych trzech zwycięzców – każdy dostanie kartę McGold – i dodatkowo jeszcze trzy takie same karty dla bliskich do rozdania. Brzmi to wszystko więc bardzo atrakcyjnie, ale jest jedno „ale”.
Otóż można stwierdzić, że w losowaniu do wygrania będzie jedynie „trialowa” wersja. Wygrana w loterii karta bowiem nie uprawnia do jedzenia w McDonald’s bez żadnych limitów przez całe życie. Można będzie jeść maksymalnie dwa posiłki tygodniowo przez 50 lat. Ale kto wie, może znajdzie się szczęśliwiec, który zachowa wszystkie trzy dodatkowe karty dla siebie – wtedy będzie mógł jeść posiłki z sieci praktycznie bez ograniczeń. Na zdrowie, rzecz jasna, to nikomu nie wyjdzie. Ale przynajmniej będzie się można poczuć niczym Bill Gates. No i na pewno posiadacz złotej karty McDonald’s będzie bohaterem wielu imprez towarzyskich, o ile rzecz jasna nie będą to imprezy dla światowego „1 proc.” najzamożniejszych ludzi.
Szkoda, że promocja nie dotarła jeszcze do Polski. A sieć u nas nieco traci klientów, może „złoto” przyciągnęłoby nowych?