W Dziennik Gazeta Prawna o prawie reklamy, nieuczciwych blogerach i gwiazdach YouTube’a

Gorące tematy Technologie dołącz do dyskusji (19) 02.03.2018
W Dziennik Gazeta Prawna o prawie reklamy, nieuczciwych blogerach i gwiazdach YouTube’a

Jakub Kralka

W weekendowym wydaniu Dziennik Gazeta Prawna, w dodatku Tygodnik Gazeta Prawna, w związku z opisywaną również na łamach Bezprawnika sprawą współpracy NBP i youtuberów w sprawie filmów zniechęcających do kryptowalut, kilka stron poświęcono problematyce prawnej odpowiedzialności blogerów oraz innych gwiazd sieci. 

Jest to bardzo ciekawa lektura, z której wiele można dowiedzieć się o organizacyjnych aspektach funkcjonowania amatorskich mediów, ich przywilejach, ale i często nierespektowanych obowiązkach. Nie brakuje wypowiedzi prawników, w tym m.in. interesującego wpisu o podatkowych aspektach otrzymywania tzw. „darów losu”. Osoby nie prenumerujące Gazety Prawnej mogą dzisiejszy numer kupić online za pośrednictwem strony internetowej dziennika (numer z 2 marca 18 (nr 44)).

Temat wieńczy rozmowa z red. Patrykiem Słowikiem, na temat prawnych aspektów działania, problemów twórców internetowych i branży reklamowej. Zapraszam do lektury.

19 odpowiedzi na “W Dziennik Gazeta Prawna o prawie reklamy, nieuczciwych blogerach i gwiazdach YouTube’a”

  1. Z tytułu wpisu (fragment o „nieuczciwych blogerach”) i jego miniaturki myślałem, że Ciebie oskarżyli o coś ;)

  2. Imo powinieneś wsadzić normalne zdjęcie do gazety. Wyglądasz jakbyś coś miał na sumieniu. Oprócz tego ładny zgrabny wywiad. BTW jako przykład zdrowej działalności reklamowej to pan Klawiter bardzo fajny model wprowadza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *