W Dziennik Gazeta Prawna o prawie reklamy, nieuczciwych blogerach i gwiazdach YouTube’a

Gorące tematy Technologie Dołącz do dyskusji (177)
W Dziennik Gazeta Prawna o prawie reklamy, nieuczciwych blogerach i gwiazdach YouTube’a

W weekendowym wydaniu Dziennik Gazeta Prawna, w dodatku Tygodnik Gazeta Prawna, w związku z opisywaną również na łamach Bezprawnika sprawą współpracy NBP i youtuberów w sprawie filmów zniechęcających do kryptowalut, kilka stron poświęcono problematyce prawnej odpowiedzialności blogerów oraz innych gwiazd sieci. 

Jest to bardzo ciekawa lektura, z której wiele można dowiedzieć się o organizacyjnych aspektach funkcjonowania amatorskich mediów, ich przywilejach, ale i często nierespektowanych obowiązkach. Nie brakuje wypowiedzi prawników, w tym m.in. interesującego wpisu o podatkowych aspektach otrzymywania tzw. „darów losu”. Osoby nie prenumerujące Gazety Prawnej mogą dzisiejszy numer kupić online za pośrednictwem strony internetowej dziennika (numer z 2 marca 18 (nr 44)).

Temat wieńczy rozmowa z red. Patrykiem Słowikiem, na temat prawnych aspektów działania, problemów twórców internetowych i branży reklamowej. Zapraszam do lektury.