ecommerce Zakupy

Już 12 lipca rusza w Polsce Amazon Prime Day. Klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje

Rafał Chabasiński
11.07.2022
Już 12 lipca rusza w Polsce Amazon Prime Day. Klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje

We wtorek 12 lipca zaczyna się Amazon Prime Day, który będzie trwał także następnego dnia. Coroczna promocja Amazona po raz pierwszy zawita do Polski. Czy warto zapisać sobie tą datę w kalendarzu? Serwis kusi subskrybentów programu Prime szeregiem atrakcyjnych promocji.

Przez 48 godzin Amazon zaoferuje swoim subskrybentom szereg promocji, które sam określa jako „imponujące”

Już niedługo Amazon zorganizuje swoją cykliczną promocję, którą można śmiało nazwać firmowym świętem. Mowa o Amazon Prime Day. We wtorek 12 lipca i środę 13 lipca subskrybenci programu Prime będą mieli dostęp do szeregu szczególnie atrakcyjnych promocji. Sam serwis określa je wręcz mianem „imponujących”.

Przede wszystkim, Polska Agencja Prasowa informowała niedawno, czym dokładnie chwali się Amazon. W ciągu tych dwóch dni subskrybenci programu Prime będą mieli możliwość zakupu produktów znanych i popularnych na świecie marek w atrakcyjnych cenach. Wymieniono między innymi: Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips, Electrolux, Bosh, Gerlach i Lego.

Równocześnie w ofercie promocyjnej znajdą się także towary małych i średnich lokalnych polskich przedsiębiorców. Jakby tego było mało, promocja obejmie także marki własne Amazona. Tutaj chodzi o Kindle, Halo Band, czy Luna Controller. Użytkownicy powinni wypatrywać produktów oznaczonych logo Prime.

Amazon dość mocno eksponuje darmową dostawę, choć trzeba odnotować, że ta jest dostępna dla subskrybentów programu Prime na co dzień. W trakcie Amazon Prime Day serwis oferuje jeszcze lepsze warunki promocji Amazon Super. Przez te dwie doby zamiast 10 proc. zniżki w przypadku zakupu co najmniej 10 produktów, kupujący mogą cieszyć się zniżką wynoszącą 15 proc. Równocześnie serwis Prime Gaming z okazji Amazon Prime Day rozda szereg darmowych gier komputerowych. Sam Amazon chwali się, że będzie ich ponad trzydzieści.

Amazon Prime Day jest przede wszystkim znakomitą reklamą subskrypcji Prime

Warto przy tym odnotować, że tegoroczny Amazon Prime Day będzie pierwszym dostępnym także użytkownikom platformy z Polski. Nic dziwnego, skoro sama subskrypcja Amazon Prime jest dostępna w naszym kraju dopiero od października zeszłego roku. W momencie swojej premiery stała się swego rodzaju fenomenem w polskiej branży ecommerce, którego wciąż nie udało się przebić najważniejszym konkurentom Amazona.

W Polsce subskrypcja Amazon Prime kosztuje 49 zł. Obejmuje ona nie tylko uprzywilejowany status w głównym serwisie i praktycznie nielimitowaną darmową dostawę, ale także dostęp do Prime Video i Prime Gaming. Na szczególną uwagę zasługuje ten pierwszy. Nie da się ukryć, że jest wyraźnie tańszy od konkurencji w postaci Netflixa, HBO Max i Disney+.

Nie da się ukryć, że Amazon Prime Day ma na celu przede wszystkim zachęcenie użytkowników do przejścia na płatną subskrypcję Prime. Z promocji można skorzystać także wówczas, gdy akurat skorzystamy z darmowego 30-dniowego okresu próbnego. Serwis dość mocno taką możliwość eksponuje.

Jeśli przegapimy tegoroczny Amazon Prime Day, to nic straconego. Portal wiadomościhandlowe.pl informował pod koniec czerwca, że serwis w czwartym kwartale roku zorganizuje drugie tego typu wydarzenie. To pierwszy taki przypadek w historii firmy.