Lokowanie produktu Zakupy

Szybkie Nadania paczek to chętniej wybierany sklep, a tym samym większe pieniądze

Szybkie Nadania paczek to chętniej wybierany sklep, a tym samym większe pieniądze
Szybkie Nadania paczek to chętniej wybierany sklep, a tym samym większe pieniądze
 

W dzisiejszym handlu czas wysyłki ma niebagatelne znaczenie, bardzo często jest jednym z najważniejszych kryteriów zakupu danej rzeczy. Potwierdzają to badania sondażowe. InPost Szybkie Nadania pozwoli na natychmiastową realizację usługi.

Kto nigdy nie potrzebował paczki na wczoraj, niech pierwszy rzuci kamieniem w autora

Czasem zdarzają się takie sytuacje, że nerwowo sortujemy ogłoszenia po czasie wysyłki. Najważniejszą informacją jest, czy sprzedawca zrobi to natychmiast, czy dopiero po dniu roboczym, czy nawet później. Tak przy okazji – czas wysyłki był moim głównym sposobem na sprawdzenie, czy sprzedawca faktycznie dysponuje towarem, czy po prostu zapłacę mu prowizję za wpisanie moich danych adresowych na Aliexpress. Czasem wyobrażam sobie sprzedawców, którzy oferują czas wysyłki w ciągu 3 dni roboczych jako żółwi, którzy mozolnie, krok po kroku zmierzają w kierunku swojego magazynu, pomału znajdują zamówiony towar, a później ruszają na wyprawę do punktu nadawczego. I to im zajmuje 3 dni. Okropieństwo. Obecnie czas jest najważniejszy, nie da się go kupić, nie da się go odzyskać. Błyskawiczne realizacje zamówień stanowią jedną z najważniejszych składowych potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży internetowej. Jak ważny jest właściwy łańcuch dostaw i szybkość wykonania usługi doskonale pokazała epidemia koronawirusa.

Firmy zajmujące się dostawami paczek wyszły zwycięsko z epidemii COVID-19

Jeżeli miałbym wskazać wygranych epidemii COVID-19 to oprócz instruktorów narciarstwa wymieniłbym firmy takie jak InPost. Miliony Polaków zostało zamkniętych w domach. Część z nich ruszyła na zakupy online. Tutaj eksperci nie są zgodni, co było przyczyną wzrostu zainteresowania handlem w sieci. Czy były to liczne promocje ze strony sklepów, które musiały pobudzać obrót w firmie, czy był to efekt tego, że w końcu mieliśmy czas na przejrzenie swojej garderoby, lub na zajęcie się aranżacją wnętrz. W każdym razie efektem pandemii był wzrost zainteresowania e-commerce. Do sprawnego działania sklepów internetowych potrzebny był sprawnie działający system doręczeń. Klienci pokochali Paczkomaty. Dawały one dowolność odbioru przesyłek, a aplikacja do otwierania Paczkomatu zdalnie zwiększała bezpieczeństwo poprzez ograniczenie kontaktów do minimum. Sam wielokrotnie czekałem w długich kolejkach do Paczkomatu, bo cieszyły się tak dużym zainteresowaniem.

Olbrzymią popularność Paczkomatów potwierdza najnowsze badanie Kantar Polska. Zgodnie z nim aż 80 % kupujących online wybiera dostawę do Paczkomatu. Imponujący wynik. Jak wynika z badań, najczęściej w ramach Szybkich Nadań wysyłamy paczki do rodziny, znajomych oraz w ramach sprzedaży w sklepie internetowym. Największą popularnością cieszą się ubrania, buty i kosmetyki.

Potencjał w takiej formie doręczeń wyczuli również właściciele sklepów internetowych

Ponad 50 procent ankietowanych przez Kantar Polska wskazuje, że ich ulubioną formą nadania paczki jest nadanie jej w Paczkomacie. Nic dziwnego, że InPost musiał wprowadzić nowe rozwiązania, żeby zwiększyć atrakcyjność swojej oferty. W czasie koronawirusa wprowadził dostawę do Paczkomatów w weekend. W Krakowie i kilku innych miastach, dzięki usłudze InPost Urząd 24 z Paczkomatu można było odebrać prawo jazdy. Kolejnym nowatorskim rozwiązaniem jest usługa InPost Szybkie Nadania. Dzięki niej paczki mogą być nadawane z Paczkomatu na adres oraz z Paczkomatu do Paczkomatu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W całej Polsce jest dostępnych 7 tysięcy Paczkomatów. Nie trzeba stać w kolejkach – jak na poczcie, tylko w dowolnej chwili można szybko wysłać paczkę do klienta. Dzięki usłudze kontakt z innymi ludźmi jest ograniczony do minimum, co w obecnych czasach jest bardzo ważne. za sprawą tego rozwiązania zmniejsza się ryzyko zarażenia siebie i bliskich.

Jak można wysłać paczkę w ramach usługi InPost Szybkie Nadania?

Pierwsza czynnością jest odwiedzenie strony Szybkie Nadania i przygotowanie swojej przesyłki. Należy podać wymiary paczki. Następnie wybiera się opcję odbioru, czy ma to być w Paczkomacie, w Punkcie Obsługi Paczek, czy wolimy dostawę przez kuriera. Następnie podajemy dane swoje i odbiorcy. Kolejnym krokiem będzie wybranie miejsca, w którym nadamy paczkę. Do wyboru jest Paczkomat oraz Punkt Obsługi Paczek.  Po wypełnieniu formularza z danymi dostawy będzie trzeba opłacić zamówienie. Zostaniemy przekierowani do strony płatności eCard. Tam możemy wybrać jedną z wielu metod płatności. Po zakończonej sukcesem płatności na maila przyjdzie do nas plik PDF z etykietą, którą będziemy musieli wydrukować i nakleić na paczkę.

Z tak przygotowaną paczką udajemy się do Paczkomatu lub Punktu Obsługi Paczek. Jeżeli wybraliśmy Paczkomat to na ekranie urządzenia wybierz opcję „Mam już paczkę ze specjalną etykietą”. Naszym kolejnym krokiem będzie zeskanowanie kodu kreskowego z etykiety i umieszczenie paczki w skrytce. Paczkę można również nadać bez dotykania ekranu, bezpośrednio skanując kod kreskowy z etykiety na paczce. Proste, intuicyjne i szybkie.

InPost Szybkie Nadania to same zalety

Podanie numeru telefonu umożliwia śledzenie drogi przesyłki w aplikacji InPost Mobile. Dzięki aplikacji łatwo monitorować, w którym momencie drogi aktualnie paczka się znajduje, kiedy zostanie dostarczona oraz otworzyć skrytkę Paczkomatu zdalnie, bez dotykania. Ta aplikacja kompletnie zmieniła mój sposób korzystania z Paczkomatu. Nie muszę już stać w kolejkach, a te bywały długie, tylko podchodzę, klikam otwórz zdalnie i już mogę zabierać paczkę do domu. Coś wspaniałego.

W ramach Szybkich Nadań nie ma konieczności korzystania z żadnych pośredników. Nie trzeba również rejestrować się na stronie, ani logować się. To znaczące ułatwienie. Tak naprawdę potrzebujemy tylko imię, nazwisko, email oraz numer telefonu nadawcy i odbiorcy. Przy nadawaniu paczki z Paczkomatu do Paczkomatu nie ma potrzeby podawania adresu zamieszkania, zarówno swojego jak i odbiorcy. Paczkę opłaca się wcześniej przez internet. Nie jesteśmy ograniczeni czasowo. Paczkomaty są czynne całodobowo, przez wszystkie dni w roku. Jeżeli będziemy mieć kaprys nadania paczki o 4 nad ranem, to nikt nam w tym nie przeszkodzi, a błyskawiczny czas realizacji usługi docenią klienci.

Wpis powstał we współpracy z InPost

39 odpowiedzi na “Szybkie Nadania paczek to chętniej wybierany sklep, a tym samym większe pieniądze”

  1. Wszystko pięknie póki działa. Jak Inpost zgubi paczkę to rozpoczyna się droga przez mękę. Przykładowo – wysyłam delikatny towar za 200 zł i daję do tego opakowanie za 40 zł, żeby dotarł w całości. Inpost gubi paczkę. Zgłaszam reklamację – termin rozpatrzenia 30 dni. W 29 dniu przychodzi email, w którym Inpost żąda udowodnienia co jest w przesyłce i do chwili kiedy tego nie zrobię termin jest zawieszany, ale jeśli ja się nie wyrobię w 7 dni reklamacja jest automatycznie odrzucana. Jeśli kupiłem towar i mam na niego paragon – ok. Jeśli sam go zrobiłem – sorry, nie ma szans na udowodnienie i bujaj się kliencie. Ale niech będzie, że mam paragon i nadal go trzymam. Wysyłam paragon, a Inpost zatwierdza reklamację i … wysyła do rozpatrzenia innej firmie. Więc czas oczekiwania to często 40-50 dni. Po tym czasie przychodzi przelew na 200 zł. Ale zaraz-zaraz. Jeszcze opakowanie, prawda – 40 zł? A figa – pokryj je sobie sam, bo zwrot otrzymasz tylko za towar, bo tak jest w regulaminie. A to tylko przykład jednego zdarzenia.

  2. A Autor nie wspomina, że z chwilą instalacji aplikacji Inpost przestaje wysyłać SMS’y więc jak się czeka na paczkę trzeba mieć aktywny internet i aplikację, bo inaczej można czekać w nieskończoność. Ot, drobnostka.

  3. Wydawałoby się, że wśród ostatnich nowych akcji inpost, ta będie miała najmniejsze znaczenie – w końcu możliwość załadowania wielu paczek do jednej skrytki czy zdalne otwieranie robią wrażenie. Ale dla takiego człeka jak ja, największym przełomem są szybkie nadania, bo po trudnych kolejach losu rodzinę rozwaliło mi po całej polsce (łódzkie – wielkopolskie – mazowiecke) i w czasie korony to dla nas jedno z największych dobrodziejstw. Nie trzeba telepać się pociągami, tylko za dyszkę wysyłasz do mamy czy taty co potrzeba (lub odwrotnie) i jest gitara. Wszystko szybko, prosto i bezpiecznie.

  4. Korzystałam raz.Szczerze? Dla mnie zaje*sta opcja, już szukam wymówki żeby coś znowu nadać. Oby cena została taka jak najdłużej.

  5. Mnie inpost nigdy nie zawiódł, paczki zawsze były w stanie idealnym i zawsze na czas. Nie wiem co by się musiało stać żeby zawalili, bo chyba jest to nierealne

  6. Zalety to przede wszystkim cena i dostępność – jeśli ktoś mieszka w mieście, gdzie są Paczkomaty nie ma obecnie wygodniejszej alternatywy do komfortowego odbioru paczek. Szybkie nadania świetna oferta dla osób, które nie lubią żadnych abonamentów i zobowiązań, i nie są klientami firmowymi

  7. Ja wybieram InPost od dawna i nie zamierzam przestawać. Dużo jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim znajdzie się ktoś, kto przebije ich pomysłami i ich realizacją. O ile w ogóle.

  8. Moim zdaniem Szybkie nadania to strzał w dziesiątkę. Nie dość, że szybko i zero formalności, to jeszcze cena mega super

  9. Jako, że prowadzę swój mały sklepik na allegro, to paczkomaty są dla mnie zbawienne, wysyłam zazwyczaj małe rzeczy, więc nie ma problemu z nadaniem przez paczkomat, który mam dosłownie pod blokiem. Zero stania w kolejkach, cenowo wychodzi korzystnie, mam pewność, ze paczka u odbiorcy będzie tak szybko jak to możliwe. Dodatkowo nikt nie wita mnie u progu z grymasem niezadowolenia, za to, że mam czelność korzystać z usługi, jak to na poczcie zwykle bywa. Same plusy.

  10. Nie wiem co w głowie mają ludzie z InPost ale to co zrobili w kontekście promocji szybkich nadań to po prostu mistrzostwo

  11. Jak ja bym chciała żeby taka promocja była już na stałe. Z tego co wiem to jest do końca października. Tak czy inaczej Szybkie Nadania do super sprawa :)

  12. Używam Szybkich Nadań Inpostu już jakiś czas i same dobre rzeczy mogę powiedzieć! Szybko, jest tanio, nawet i bez promocji i jak wygodnie! Bardzo polecam ten rodzaj wysyłki :)

    • Zgadzam się w pełni! Inpost wielokrotnie mnie poratował, a Szybkie Nadania są naprawdę pomocne i przystępne cenowo :) Nic tylko nadawać.

  13. Ja jestem wielką fanką Inpostu. Nie lubię Poczty Polskiej, stania w kolejkach, wysokich cen. Paczkomaty są proste w obsłudze, jest ich wiele, a sam Inpost ciągle wprowadza jakieś ulepszenia. Nie zawiodłam się, a często korzystam.

  14. Dla mnie szybkie nadania są największym odkryciem tego roku. Serio. Możecie się śmiać, ale to genialne, że paczka tak szybko jest przesyłana do paczkomatu i jeszcze za tak niewielkie pieniądze. Żyjemy w czasach, w których czas to pieniądz i Inpost ze swoimi usługami idealnie się w to wpasowuje.

  15. Zdecydowanie szybkie nadania wymiatają ostatnimi czasy! Wielkie brawa dla InPostu, że w tej trudnej sytuacji na rynku potrafili tak świetnie się odnaleźć!

  16. Ja na prawdę jestem w szoku jak oni to robią. Usługa jest tak tania a oni nadal doręczają paczki w mniej niż dwa dnie. Kocham szybkie nadania!

  17. Post sponsorowany, więc wychwalana jest marka, ale faktycznie zasługują na te słowa. Pandemia dała (i daje) wszystkim popalić. Dla mnie paczkomaty InPost to rozwiązanie genialne – zawsze mam wcześniejsze potwierdzenie o nadaniu przesyłki do paczkomatu, dzięki temu jestem przygotowana na odbiór zamówienia. Wcześniej korzystałam z usług kuriera do domu, ale zawsze był z tym problem, bo kurier akurat chciał przyjść, gdy mnie nie było w domu:P Dlatego paczkomaty InPost są genialne!!!

  18. Ciężko szukać wad w całym funkcjonowaniu firmy. Szybkie nadania to na prawde coś niesamowitego. Sama się sobie dziwię, ze na początku kręciłam nosem i się strasznie bałam. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez szybkich nadań ;)

  19. Korzystałam już kilka razy z szybkich nadań, ale też ktoś do mnie wysyłał w ten sposób paczki. NIGDY nie miałem problemu. Czasem zastanawiam się kto pisze te negatywne komentarze, bo nie znam chyba żadnej osoby, która miała problem z paczkomatami…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *