REKLAMA
  1. Home -
  2. ecommerce -
  3. Lidl rusza ze sprzedażą na TikToku. A to może być dopiero początek
Lidl rusza ze sprzedażą na TikToku. A to może być dopiero początek

Lidl ponownie udowodnił, że potrafi dynamicznie reagować na trendy i jest otwarty na nowoczesne kanały sprzedaży. Tym razem postanowił zaskoczyć zarówno swoich klientów, jak i konkurencję, wchodząc na platformę TikTok.  20 lutego zakupić w ten sposób można było produkty białkowe (m.in. serwatkę w proszku i ziemniaczane chipsy) przygotowane z myślą o osobach aktywnych fizycznie i dbających o swoje zdrowie. Cena okazała się zresztą bardzo atrakcyjna. Czy Lidl na dłużej  zagości na tym rynku sprzedaży? 

Sylwia Tokarz24.02.2025 13:12
ecommerce
Najnowsze
Warte Uwagi