Biedronka stanowczo w sprawie kas samoobsługowych: zrobimy wszystko, by to się nie powtórzyło i prosimy o wybaczenie

Zakupy Dołącz do dyskusji
Biedronka stanowczo w sprawie kas samoobsługowych: zrobimy wszystko, by to się nie powtórzyło i prosimy o wybaczenie

Biedronka przesłała do redakcji Bezprawnika swoje stanowisko w sprawie błędu kasy samoobsługowej, który doprowadził partnerkę naszego Czytelnika do szeregu nieprzyjemności. 

Przedwczoraj opisywaliśmy na łamach Bezprawnika historię jednego z naszych Czytelników, a właściwie: jego żony. Kasa samoobsługowa błędnie policzyła cenę jednego z produktów, ale nie zorientowała się o swoim błędzie na podstawie wagi. Jednak kiedy małżonka opuściła sklep, pobiegł za nią ochroniarz. Obsługa sklepu zarzuciła kobiecie kradzież i uwięziła ją na zapleczu, a nasz czytelnik z dwumiesięcznym dzieckiem na rękach musiał ratować ją z opresji.

Zachowanie obsługi sklepu było skandaliczne, z powodu błędu systemowego sklepu zestresowano niewinną rodzinę. Na szczęście nasz Czytelnik powiedział, że tak tego nie zostawi i poinformuje media. Wybrał świetnie, ponieważ zaufał Bezprawnikowi.

Jeronimo Martins zainteresowało się rzeczoną Biedronką

Skontaktowało się z nami biuro prasowe Jeronimo Martins, które jest operatorem popularnej sieci sklepów. Tomasz Kujawski, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka, odpowiedzialny m.in. za placówkę przy ulicy Kochanowskiego poinformował redakcję Bezprawnika o dalszym przebiegu sytuacji oraz konsekwencjach całej sytuacji:

Otrzymaliśmy zgłoszenie w tej sprawie do naszego Biura Obsługi Klienta i zweryfikowaliśmy je po naszej stronie. W związku z tym, przeprosiliśmy klienta, którego żona była uczestniczką tej przykrej sytuacji. Co więcej zaproponowaliśmy spotkanie, by jeszcze raz, osobiście złożyć przeprosiny za to zdarzenie. Nie powinno do niej dojść, a nasz personel zostanie ponownie poinstruowany jak postępować w takich przypadkach, w duchu empatii. Sprawdzimy również tę konkretną transakcję w naszych systemach, by zminimalizować ryzyko takich błędów na przyszłość.

Pozostaje się cieszyć, że Jeronimo Martins nie chowa głowy w piasek i postanowiło dopracować swoje systemu zarówno z perspektywy czysto ludzkiej, jak i technicznej. Wszak w tej konkretnej sytuacji zawiodły akurat oba środki komunikacji.

Sieć Biedronka, należąca do portugalskiego koncernu Jerónimo Martins, zadebiutowała w Polsce w 1995 roku. Przez lata, dzięki strategii oferowania produktów w niskich cenach, Biedronka stała się największą siecią dyskontów w kraju. Sklepy Biedronka są obecne w niemal każdym polskim mieście, zatrudniając tysiące pracowników i oferując szeroki asortyment produktów, w tym wiele polskich marek.