- Home -
- Zdrowie -
- Sąd: przychodnia mająca kontrakt z NFZ musi odebrać telefon od pacjenta. I to błyskawicznie
Sąd: przychodnia mająca kontrakt z NFZ musi odebrać telefon od pacjenta. I to błyskawicznie
Sąd orzekł, że mająca kontrakt z NFZ przychodnia musi odebrać telefon. Jeżeli tego nie zrobi, a pacjent nie będzie mógł się dodzwonić, to placówka jest zarządzana nieudolnie. To na właścicielu przychodni ciąży obowiązek takiej organizacji pracy, aby pacjent mógł skontaktować się z przychodnią telefonicznie.

18.09.2025 14:05, Filip Dąbrowski

PiS chce wyrzucić rosyjską ambasadę z prestiżowego miejsca Warszawy. Prawe to i sprawiedliwe, ale czy możliwe?
18.09.2025 13:28, Mariusz Lewandowski
18.09.2025 12:58, Aleksandra Smusz
18.09.2025 10:27, Mariusz Lewandowski
18.09.2025 9:27, Rafał Chabasiński
18.09.2025 8:34, Jakub Bilski
18.09.2025 7:44, Aleksandra Smusz
18.09.2025 6:39, Miłosz Magrzyk
18.09.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
17.09.2025 23:34, Rafał Chabasiński
17.09.2025 16:40, Mateusz Krakowski
17.09.2025 15:16, Katarzyna Zuba
17.09.2025 13:26, Katarzyna Zuba
17.09.2025 12:55, Mateusz Krakowski
17.09.2025 12:31, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 10:22, Aleksandra Smusz
17.09.2025 9:17, Aleksandra Smusz
17.09.2025 8:45, Filip Dąbrowski
17.09.2025 8:02, Jerzy Wilczek
17.09.2025 7:23, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 6:30, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 5:49, Filip Dąbrowski