- Home -
- Biznes -
- Czy nam się to podoba, czy nie, influencerzy zaczęli zarabiać majątek nie tylko na reklamach
Nie jest tajemnicą, że przestrzeń internetowa staje się coraz bardziej zatłoczona, ale jednocześnie pełna potencjału. W 2024 roku twórcy internetowi udowodnili, że organizacja wydarzeń online to nowy, kluczowy kierunek rozwoju ich biznesów.
Według raportu ClickMeeting, już 30 proc. średnich przychodów twórców pochodzi z webinarów, warsztatów i innych spotkań wirtualnych. Dla niektórych oznacza to wręcz rekordowe wyniki – od 96,6 tys. zł za pojedynczy webinar po ponad 760 tys. zł z całego cyklu wydarzeń.

14.08.2025 16:20, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 16:14, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 13:07, Edyta Wara-Wąsowska
14.08.2025 12:46, Katarzyna Zuba
14.08.2025 12:01, Aleksandra Smusz
14.08.2025 11:16, Edyta Wara-Wąsowska
14.08.2025 11:08, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 10:39, Mateusz Krakowski
14.08.2025 9:56, Mateusz Krakowski
14.08.2025 8:32, Joanna Świba
14.08.2025 6:51, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 6:34, Mariusz Lewandowski
13.08.2025 20:32, Rafał Chabasiński
13.08.2025 14:35, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:48, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:15, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 11:53, Joanna Świba
13.08.2025 11:08, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 9:24, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 8:35, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 7:39, Marek Śmigielski
13.08.2025 7:05, Jakub Bilski
13.08.2025 6:20, Mariusz Lewandowski
13.08.2025 5:53, Mariusz Lewandowski