ecommerce Zakupy

InPost Fresh i Carrefour łączą siły, by udostępnić usługę mieszkańcom kolejnych czterech miast

Rafał Chabasiński
30.07.2022
InPost Fresh i Carrefour łączą siły, by udostępnić usługę mieszkańcom kolejnych czterech miast

Aplikacja InPost Fresh obejmie teraz także Katowice, Sosnowiec, Czeladź oraz Mysłowice. Tym samym mieszkańcy tych miast będą mogli za pomocą dedykowanej aplikacji zamawiać żywność z dostawą do domu. Wszystko dzięki współpracy InPost Fresh i Carrefour.

Dostawy w ramach InPost Fresh są teraz dostępne w siedmiu polskich miastach

Kolejny dzień przynosi kolejne zacieśniające się strategiczne partnerstwo w polskim ecommerce. Tym razem dzięki współpracy InPost Fresh i Carrefour ta usługa będzie dostępna dla mieszkańców czterech kolejnych miast. Mowa o Katowicach, Sosnowcu, Czeladzi oraz Mysłowicach. Rozszerzeniem możliwości zamawiania żywności za pomocą aplikacji InPost Fresh pochwalił się prezes Grupy InPost Rafał Brzoska.

Nie jest dla nas zaskoczeniem, że klienci z kolejnych miast także chcą mieć możliwość korzystania z tej formy zakupów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie jej zasięgu o kolejne miasta. Choć Carrefour jest dla InPost Fresh drugim partnerem, to teraz oferuje swoje produkty w największej liczbie miast. Co ważne format ten jest otwarty także dla na innych firm z którymi cały czas rozmawiamy

Równocześnie Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju ecommerce w Carrefour Polska, cieszy się z korzyści wynikających ze współpracy z InPostem. W szczególności chodzi o sprzedaży internetowej za pomocą urządzeń mobilnych. Zapowiada także dalszy rozwój działalności sieci w tym zakresie.

Rozszerzenie usługi InPost Fresh dla klientów Carrefour w kolejnych miastach jeszcze bardziej przybliża nas do realizacji ambitnego celu potrojenia wskaźnika GMV, jaki Grupa Carrefour postawiła sobie w obszarze działalności ecommerce – zgodnie z założeniem wskaźnik ten w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwala nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego

Aplikacja zapewnia dostawę świeżej żywności na adres wskazany przez klienta przez sześć dni w tygodniu

InPost Fresh to dedykowana aplikacja do zakupu żywności za pomocą urządzeń mobilnych. Jest dostępna zarówno na urządzenia oparte o Androida, jak i na te wykorzystujące iOS. Do tej pory usługa była dostępna w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Opierała się nie tylko o Carrefour, ale także o sieć Makro, która oferuje swoje produkty w Warszawie i Łodzi. Carrefour oferuje użytkownikom InPost Fresh ponad 11 tys. produktów. Marko niewiele mniej, bo 9 800.

Użytkownicy InPost Fresh mogą liczyć na szybką dostawę pod wskazany adres z wybranego przez siebie sklepu. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do soboty. Można wybrać konkretny dzień lub godzinę. Do transportu zamówionej żywności InPost wykorzystuje lodówko-zamrażarki na kołach. Tym samym jest w stanie zagwarantować świeżość kupionych produktów.

Samą aplikację cechuje intuicyjność i wygoda w obsłudze, jak zwykle w przypadku oprogramowania InPostu. Zapłacić za zakupy można za pomocą płatności online, BLIK-iem lub kartą przy odbiorze.

Partnerstwo InPost Fresh i Carrefour to tylko jeden z przykładów rozwijającego się e-grocery w Polsce

Rynek e-grocery w Polsce rozwija się praktycznie z miesiąca na miesiąc. Oprócz dedykowanych startupów inwestują w niego także sieci handlowe i operatorzy logistyczni. Partnerstwo InPost Fresh i Carrefour to tylko jeden z ostatnich przypadków. Kolejnym przykładem może być to, że swój sklep internetowy dynamicznie rozwija także Auchan. Sieć również oferuje dostawę w wybranych miastach na adres wskazany przez klienta.

Wydaje się, że z czasem usługi tego typu będą dostępne w coraz większej liczbie miast. Obecnie są dostępne najczęściej w Warszawie i kilku największych miastach Polski. Najprawdopodobniej minie trochę czasu, zanim obejmą wszystkie miasta wojewódzkie i później także tak zwaną Polskę powiatową. Kiedy ten moment nastąpi, możemy mieć do czynienia z kolejnym etapem rewolucji ecommerce w Polsce.