„Dobry głos dla firm” to jedna z tych kampanii bankowych, która wywołuje na twarzy mimowolny uśmiech. I nie chodzi nawet o to, czy ktoś jest fanem Katarzyny Nosowskiej czy też niekoniecznie. Ten swoisty prezent od ING dla przedsiębiorców to jednocześnie dowód na to, że Polacy potrafią doceniać biznesy prowadzone z pasją i zaangażowaniem.
Prezent od ING dla przedsiębiorców
„Dobry głos dla firm” 2019 to II edycja tej akcji. W tym roku to Katarzyna Nosowska śpiewa opinie dla firm, które zostały docenione przez klientów. Każdy internauta mógł przesłać krótki tekst na temat wrażeń, jakie wywarła na nim dowolna firma. Oczywiście – pozytywnych wrażeń. ING podkreśla bowiem, że akcja „Dobry głos dla firm” to także nauka zostawiania pozytywnych komentarzy i doceniania tego, co przedsiębiorcy oferują na co dzień klientom. Jednocześnie to swoisty prezent od ING dla przedsiębiorców. Dzięki dobrym opiniom ich biznes może zyskać większą popularność, a co za tym idzie – przynosić większe zyski.
W tym roku wybrane opinie internautów są śpiewane przez Katarzynę Nosowską. Artystka, razem z Pawłem Krawczykiem, odpowiada również za muzykę i aranżację. Do 15 krótkich wideo nagrano również teledyski, których reżyserią zajął się Alan Willmann. Do tej pory, w II edycji akcji, zgłoszono 1800 opinii, z czego aż 900 doczekało się krótkiego wideo. Co ważne, każdy przedsiębiorca, który został tak wyróżniony przez swoich klientów, otrzymał także specjalną wersję wideo z piosenką Nosowskiej, które mógł zamieścić na fanpage’u firmy. Akcja „Dobry głos dla firm” trwa w tym roku do 15 maja, a na bankowym kanale YT udostępniono kolejne nagrania.
Nauczmy się doceniać innych
„Dobry głos dla firm” to niezwykle ważna kampania, bo pomaga uświadomić wielu osobom, że pozytywne opinie mogą mieć jeszcze większą siłę niż te negatywne. Większość z nas na co dzień potrafi bez większego problemu wskazać rzeczy, które nie podobają nam się w funkcjonowaniu firm. Znacznie trudniej przychodzi nam jednak chwalenie. I to nie tylko przedsiębiorców – po prostu innych ludzi. Zabawne, czasem wzruszające wideo to dla danego przedsiębiorcy jasny sygnał – to, co robisz, jest świetne. A wbrew pozorom często jest tak, że jedyna informacja zwrotna, jaką dostaje firma, to statystyki sprzedaży. Klienci nie doceniają usług i produktów, poziomu obsługi, profesjonalizmu, zaangażowania – a przynajmniej nie mówią o tym wprost. I kampania ING świetnie pokazuje, że warto to zmienić. Także dlatego, że dobre opinie to dla firm szansa na zyskanie większego zainteresowania wśród nowych klientów. A przecież nam wszystkim powinno zależeć na tym, by wspierać firmy prowadzone z pasją i zaangażowaniem.