- Home -
- Moto -
- Wszyscy nienawidzimy płatnych parkingów pod Biedronką i Lidlem. Teraz można nienawidzić trochę mniej
Nie ma nic bardziej irytującego dla wielu kierowców niż wrzutka monety do parkomatu czy poszukiwanie miejsca na popularnych parkingach pod supermarketami Lidl, Biedronka i w kilku innych miejscach w Polsce.

Irytująca jest też konieczność drukowania biletu parkingowego i umieszczania go za szybą, gdy chcemy zrobić ekspresowe zakupy w dyskoncie. Na dodatek wiele osób po prostu ignoruje parkingi APCOA, wskazując, że sposób w jaki prezentowane są ich regulaminy uniemożliwi egzekucję kary za parkowanie. Zdaniem części kierowców nie ma szans, by się zapoznać z zasadami parkingu w rzetelny sposób. I kiedy dostają wezwania do zapłaty, decydują się na konfrontację z administracją sieci parkingów.
Drukowanie bilecików parkingowych to uciążliwość
W dobie postępu technologicznego APCOA Parking wprowadziło możliwość zakupu abonamentów online. Nie da się ukryć, że parkingi pod popularnymi sieciami sklepów, takimi jak Lidl czy Biedronka, są jednymi z najbardziej uczęszczanych przez Polaków. Niemniej, dotychczasowe rozwiązania parkingowe w wielu przypadkach pozostawiały wiele do życzenia, prowadząc do frustracji wielu kierowców. Dzięki nowemu rozwiązaniu APCOA Parking, parkowanie stani się ponoć mniej uciążliwe.
Teraz wchodzimy na dedykowaną stronę, abonamenty.apcoa.pl, i możemy w kilku krokach wybrać interesujący nas parking, a następnie zakupić abonament. Bez konieczności chodzenia do parkomatu, bez kolejek i z wygodą zakupów z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Strona jest dodatkowo zintegrowana z aplikacją mobilną APCOA FLOW, dzięki czemu mamy jednolity dostęp do wszystkich naszych abonamentów, zarówno na komputerze, jak i smartfonie.
Prezes Zarządu APCOA Parking, Maciej Zawadzki, podkreśla znaczenie tego kroku: "Nieustannie pracujemy nad rozwojem swoich usług. Dzięki temu parkowanie staje się jeszcze łatwiejsze." Rzeczywiście, klienci korzystający z tej opcji będą mogli doświadczyć znaczącej różnicy w komforcie i wygodzie parkowania.
Problem w tym, że nowa funkcja mało pomoże klientom Lidla i Biedronki
Jej podstawowym zastosowaniem jest komfortowe korzystanie z parkingów dla bardziej profesjonalnych kierowców, które też znajdują się w ofercie sieci APCOA. Mało który z nich, o ile któryś w ogóle, zlokalizowany jest pod Lidlem i Biedronką. Chodzi bardziej o miejsca powiązane z przestrzeniami biurowymi czy na przykład parkingi dla autokarów.
20.07.2025 7:29, Mariusz Lewandowski
20.07.2025 6:27, Mariusz Lewandowski
19.07.2025 19:16, Mariusz Lewandowski
19.07.2025 15:22, Mariusz Lewandowski
19.07.2025 13:40, Mateusz Krakowski
19.07.2025 11:41, Rafał Chabasiński
19.07.2025 10:44, Katarzyna Zuba
19.07.2025 9:20, Jakub Bilski
19.07.2025 7:55, Katarzyna Zuba
19.07.2025 6:25, Rafał Chabasiński
18.07.2025 19:38, Mariusz Lewandowski
18.07.2025 15:12, Materiał Partnera Bezprawnika
18.07.2025 14:35, Katarzyna Zuba
18.07.2025 11:43, Mateusz Krakowski
18.07.2025 10:50, Edyta Wara-Wąsowska
18.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
18.07.2025 9:15, Edyta Wara-Wąsowska
18.07.2025 8:14, Edyta Wara-Wąsowska
18.07.2025 7:02, Miłosz Magrzyk
18.07.2025 5:15, Miłosz Magrzyk
17.07.2025 16:25, Igor Czabaj
17.07.2025 12:54, Rafał Chabasiński
17.07.2025 12:11, Edyta Wara-Wąsowska
17.07.2025 10:40, Mateusz Krakowski
17.07.2025 10:27, Mariusz Lewandowski
17.07.2025 9:49, Edyta Wara-Wąsowska