- Home -
- Prawo -
- Reklama zakłamująca rzeczywistość okazała się kosztowna dla znanych linii lotniczych. Teraz muszą zapłacić pasażerowi ponad 37 tys. zł
Reklama zakłamująca rzeczywistość okazała się kosztowna dla znanych linii lotniczych. Teraz muszą zapłacić pasażerowi ponad 37 tys. zł
Wprowadzenie konsumenta w błąd może dla przedsiębiorcy mieć srogie konsekwencje. W ostatnim czasie przekonał się o tym znany przewoźnik Emirates. Sąd w Nowej Zelandii uznał bowiem, że zwrot pieniędzy od dubajskich linii lotniczych należy się pasażerowi, który podróżował w znacznie gorszych warunkach niż te reklamowane przy zakupie biletów.

12.11.2025 17:27, Mateusz Krakowski
12.11.2025 17:26, Marcin Szermański
12.11.2025 15:35, Mateusz Krakowski
12.11.2025 14:42, Miłosz Magrzyk
12.11.2025 13:49, Katarzyna Zuba
12.11.2025 13:02, Mateusz Krakowski
12.11.2025 12:21, Miłosz Magrzyk
12.11.2025 11:10, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 10:23, Marcin Szermański
12.11.2025 10:11, Mariusz Lewandowski
12.11.2025 9:29, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 8:34, Aleksandra Smusz
12.11.2025 7:44, Edyta Wara-Wąsowska
12.11.2025 6:43, Aleksandra Smusz
11.11.2025 19:52, Rafał Chabasiński
11.11.2025 15:14, Mateusz Krakowski
11.11.2025 12:45, Filip Dąbrowski
11.11.2025 11:27, Mariusz Lewandowski

Jesteśmy patriotami, ale z szacunkiem do biało-czerwonej flagi jest różnie. Nawet, gdy chcemy dobrze
11.11.2025 9:52, Jerzy Wilczek
11.11.2025 9:25, Aleksandra Smusz

USA uczciły niepodległość Polaków w mniej więcej taki sam sposób, jak Biedronka czci mnie, sprzedając mi polędwicę sopocką
11.11.2025 8:55, Mariusz Lewandowski
11.11.2025 8:31, Rafał Chabasiński
11.11.2025 7:19, Mariusz Lewandowski
11.11.2025 6:24, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:56, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:18, Mariusz Lewandowski
10.11.2025 20:10, Aleksandra Smusz
10.11.2025 14:28, Aleksandra Smusz



























