- Home -
- Zakupy -
- Biedronka przedłuża umowę z PZPN i szykuje nową promocję. Czy czekają nas piłkarskie świeżaki?
Polska piłka nożna od kilku lat jest na niesamowitej fali wznoszącej. Miejsce w ścisłej czołówce światowego rankingu FIFA jeszcze kilka lat temu dla wielu wyglądała na perspektywę z kiepskiego dowcipu. Kto wie, czy sporego udziału w tym sukcesie nie ma Biedronka, która od 8 lat jest oficjalnym sponsorem kadry. Właśnie przedłużono umowę na kolejne 4 lata.

Gdy 8 lat temu po raz pierwszy ogłoszono, że oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłkę nożną będzie Biedronka, decyzja ta była źródłem wielu dowcipów. To były jednak czasy, kiedy zarówno kadra, jak i portugalska sieć nie miały najlepszej prasy. Ta współpraca mogłaby być dobrą ilustracją do naszego przysłowia, które mówi, że najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. Właśnie ogłoszono, że umowy sponsorskie między naszą reprezentacją, a Biedronką zostały przedłużone o kolejne 4 lata, a więc do mundialu w 2022 roku.
Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Biedronka jest naszym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN
Biedronka będzie sponsorem PZPN i reprezentacji Polski do 2022 roku
Na mocy umowy, logotyp marki będzie obecny w oprawie reklamowej meczów rozgrywanych na polskich boiskach, na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN oraz drukach reklamowych, zaproszeniach, biletach i programach. Drugą częścią umowy jest wspieranie młodych piłkarskich talentów, które teraz trenują w Akademii Młodych Orłów.
Zbliżający się wielkimi krokami mundial w Rosji to również świetny potencjał reklamowy, a w tym portugalska sieć jest bez wątpienia liderem. Dlatego już od 7 maja rusza wielka akcja promocyjna pod hasłem dumni z naszych. Ta lojalnościowa akcja do złudzenia będzie przypominała inną, legendarną już promocję ze świeżakami. Różnica będzie jedynie taka, że zamiast pluszowych piłkarzy, klienci będą mogli zbierać naklejki z ich podobiznami. Świeżaki - naklejki, które były źródłem wielkiego poruszenia wśród klientów, mają zatem szansę na powrót w nowej formie. Oprócz kolekcjonerskich naklejek, przed mundialem sklepy zostaną wypełnione setkami reprezentacyjnych gadżetów, które będą podgrzewały piłkarskie emocje.
zobacz więcej:
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 15:05, Jakub Kralka
02.07.2025 14:14, Katarzyna Zuba
02.07.2025 12:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 11:59, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 11:23, Katarzyna Zuba
02.07.2025 10:16, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 8:49, Aleksandra Smusz
02.07.2025 7:58, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 7:08, Rafał Chabasiński
02.07.2025 6:05, Justyna Bieniek