Parlament Europejski zdecydował o wprowadzeniu większej elastyczności dla producentów spalinowych samochodów. Oznacza to, że jak na razie nie będą oni musieli płacić kar za przekraczanie unijnych celów redukcji emisji CO2. Według oficjalnych wyliczeń, wprowadzenie tego typu obciążeń kosztowałoby firmy motoryzacyjne aż 15 miliardów euro. Implementowaniu tego typu przepisów w obecnych realiach gospodarczych i geopolitycznych sprzeciwiali się od dawna europosłowie KO.

13.08.2025 20:32, Rafał Chabasiński
13.08.2025 14:35, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:48, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:15, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 11:53, Joanna Świba
13.08.2025 11:08, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 9:24, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 8:35, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 7:39, Marek Śmigielski
13.08.2025 7:05, Jakub Bilski
13.08.2025 6:20, Mariusz Lewandowski
13.08.2025 5:53, Mariusz Lewandowski
12.08.2025 16:57, Mariusz Lewandowski
12.08.2025 16:39, Mariusz Lewandowski
12.08.2025 13:24, Igor Czabaj
12.08.2025 12:43, Edyta Wara-Wąsowska
12.08.2025 12:32, Mariusz Lewandowski
12.08.2025 11:44, Mateusz Krakowski
12.08.2025 11:01, Edyta Wara-Wąsowska
12.08.2025 10:14, Edyta Wara-Wąsowska
12.08.2025 9:26, Mateusz Krakowski
12.08.2025 8:28, Edyta Wara-Wąsowska
12.08.2025 7:44, Aleksandra Smusz
12.08.2025 7:02, Jakub Kralka
12.08.2025 6:52, Aleksandra Smusz
12.08.2025 6:02, Jakub Bilski
12.08.2025 5:03, Rafał Chabasiński