REKLAMA
  1. Home -
  2. Biznes -
  3. Obsługa klienta schodzi na psy. Rezygnacja z infolinii to jedno, ale HP postanowiło być wredne dla swoich klientów
Obsługa klienta schodzi na psy. Rezygnacja z infolinii to jedno, ale HP postanowiło być wredne dla swoich klientów

Konsumenci wciąż cenią sobie możliwość kontaktu z firmami za pomocą rozmowy telefonicznej. Przedsiębiorcy najwyraźniej tego rozwiązania nie znoszą, bo wymaga ono zatrudniania dodatkowych pracowników. Stąd rezygnacja z infolinii i zastępowanie jej cyfrowymi rozwiązaniami. Są jednak pewne granice, których nie powinno się przekraczać. Infolinia HP wymuszała czekanie 15 minut na rozmowę, nawet jeśli byliśmy jedynym dzwoniącym. To już nie jest optymalizacja, to zwykła chęć bycia wrednym dla własnych klientów.

Najnowsze
Warte Uwagi