Klientów PKO BP od kwietnia czekają spore zmiany. Bank wprowadza e-Doręczenia
Już od 1 kwietnia tego roku klienci PKO BP będą mogli skorzystać z e-Doręczeń, nowoczesnej usługi umożliwiającej elektroniczne otrzymywanie i wysyłanie korespondencji. Nowe rozwiązanie doskonale wpisuje się w rosnącą cyfryzację usług bankowych oraz administracyjnych, zapewniając większą wygodę i oszczędność czasu. Dzięki temu obieg informacji ulegnie znacznemu przyspieszeniu, co może ułatwić kontakt z urzędami i instytucjami. Bank przypomina jednocześnie, że taka forma komunikacji jest w 100% dobrowolna, a klienci sami zdecydują, czy chcą z niej skorzystać.

11.12.2025 9:28, Edyta Wara-Wąsowska
11.12.2025 8:57, Edyta Wara-Wąsowska
11.12.2025 8:14, Rafał Chabasiński
11.12.2025 7:30, Jakub Bilski
11.12.2025 6:55, Joanna Świba
11.12.2025 5:45, Aleksandra Smusz
10.12.2025 20:51, Marcin Szermański
10.12.2025 17:22, Joanna Świba
10.12.2025 16:14, Mariusz Lewandowski
10.12.2025 15:40, Marcin Szermański
10.12.2025 14:49, Aleksandra Smusz
10.12.2025 14:37, Jakub Kralka
10.12.2025 14:01, Mateusz Krakowski
10.12.2025 13:10, Miłosz Magrzyk
10.12.2025 12:29, Marcin Szermański
10.12.2025 11:39, Edyta Wara-Wąsowska
10.12.2025 11:16, Mateusz Krakowski
10.12.2025 10:29, Edyta Wara-Wąsowska
10.12.2025 9:59, Marek Śmigielski
10.12.2025 9:10, Edyta Wara-Wąsowska
10.12.2025 8:27, Aleksandra Smusz
10.12.2025 7:43, Edyta Wara-Wąsowska
10.12.2025 7:18, Mateusz Krakowski
10.12.2025 6:38, Marek Śmigielski
09.12.2025 22:06, Miłosz Magrzyk
09.12.2025 15:08, Mateusz Krakowski

Kupiła mieszkanie bez ogrzewania. Deklaracja sprzedającego, że można podłączyć gaz, okazała się fałszywa
09.12.2025 14:13, Aleksandra Smusz
09.12.2025 13:54, Joanna Świba




























