Klientów PKO BP od kwietnia czekają spore zmiany. Bank wprowadza e-Doręczenia
Już od 1 kwietnia tego roku klienci PKO BP będą mogli skorzystać z e-Doręczeń, nowoczesnej usługi umożliwiającej elektroniczne otrzymywanie i wysyłanie korespondencji. Nowe rozwiązanie doskonale wpisuje się w rosnącą cyfryzację usług bankowych oraz administracyjnych, zapewniając większą wygodę i oszczędność czasu. Dzięki temu obieg informacji ulegnie znacznemu przyspieszeniu, co może ułatwić kontakt z urzędami i instytucjami. Bank przypomina jednocześnie, że taka forma komunikacji jest w 100% dobrowolna, a klienci sami zdecydują, czy chcą z niej skorzystać.

17.09.2025 23:34, Rafał Chabasiński
17.09.2025 16:40, Mateusz Krakowski
17.09.2025 15:16, Katarzyna Zuba
17.09.2025 13:26, Katarzyna Zuba
17.09.2025 12:55, Mateusz Krakowski
17.09.2025 12:31, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 10:22, Aleksandra Smusz
17.09.2025 9:17, Aleksandra Smusz
17.09.2025 8:45, Filip Dąbrowski
17.09.2025 8:02, Jerzy Wilczek
17.09.2025 7:23, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 6:30, Mariusz Lewandowski
17.09.2025 5:49, Filip Dąbrowski
17.09.2025 4:54, Mariusz Lewandowski
16.09.2025 15:29, Miłosz Magrzyk
16.09.2025 15:13, Katarzyna Zuba
16.09.2025 13:11, Aleksandra Smusz
16.09.2025 12:03, Mateusz Krakowski
16.09.2025 10:00, Miłosz Magrzyk
16.09.2025 8:11, Jakub Bilski

Oto największy niewypał na Allegro, OLX i Vinted. Kosztuje krocie, a później ludzie sprzedają go za bezcen
16.09.2025 7:22, Aleksandra Smusz
16.09.2025 7:11, Marek Śmigielski