- Home -
- Zakupy -
- Odsyłasz reklamowany produkt? Możesz żądać zwrotu kosztów, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji
Odsyłasz reklamowany produkt? Możesz żądać zwrotu kosztów, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji
Zgłaszając reklamację, zepsuty towar można zgodnie z prawem odesłać lub przekazać sprzedawcy. Ten w określonym czasie powinien taką reklamację rozpatrzeć. Aby jednak tak się stało, to konsument musi kupiony towar do sprzedawcy dostarczyć. I tu zaczyna się kłopot. Co do zasady to po stronie sprzedawcy leży obowiązek pokrycia kosztów dostarczenia reklamowanego towaru. Rzadko kiedy jednak zdarza się, aby sprzedawcy z góry taki koszt pokrył. De facto pozostaje więc to kosztem konsumentem. Ponoszonym w ciemno.

29.09.2025 17:27, Mateusz Krakowski
29.09.2025 16:31, Marcin Szermański
29.09.2025 15:27, Marcin Szermański

Nowy tydzień, nowa drama Allegro. Pracowników wkurzyło, że muszą wrócić do biur, a to był dopiero początek
29.09.2025 14:25, Jakub Kralka
29.09.2025 14:15, Mateusz Krakowski
29.09.2025 13:21, Rafał Chabasiński
29.09.2025 12:51, Rafał Chabasiński
29.09.2025 11:51, Mariusz Lewandowski
29.09.2025 10:15, Rafał Chabasiński
29.09.2025 9:23, Rafał Chabasiński
29.09.2025 7:25, Aleksandra Smusz
29.09.2025 6:29, Aleksandra Smusz
29.09.2025 4:44, Mateusz Krakowski
28.09.2025 15:22, Rafał Chabasiński
28.09.2025 14:44, Aleksandra Smusz
28.09.2025 13:41, Rafał Chabasiński
28.09.2025 12:30, Aleksandra Smusz
28.09.2025 11:09, Rafał Chabasiński
28.09.2025 9:12, Aleksandra Smusz
28.09.2025 7:17, Aleksandra Smusz
28.09.2025 6:50, Marcin Szermański
27.09.2025 16:33, Mateusz Krakowski
27.09.2025 15:09, Miłosz Magrzyk
27.09.2025 14:23, Aleksandra Smusz
27.09.2025 13:13, Aleksandra Smusz