REKLAMA
  1. Home -
  2. Zakupy -
  3. Odsyłasz reklamowany produkt? Możesz żądać zwrotu kosztów, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji
Odsyłasz reklamowany produkt? Możesz żądać zwrotu kosztów, ale dopiero po rozpatrzeniu reklamacji

Zgłaszając reklamację, zepsuty towar można zgodnie z prawem odesłać lub przekazać sprzedawcy. Ten w określonym czasie powinien taką reklamację rozpatrzeć. Aby jednak tak się stało, to konsument musi kupiony towar do sprzedawcy dostarczyć. I tu zaczyna się kłopot. Co do zasady to po stronie sprzedawcy leży obowiązek pokrycia kosztów dostarczenia reklamowanego towaru. Rzadko kiedy jednak zdarza się, aby sprzedawcy z góry taki koszt pokrył. De facto pozostaje więc to kosztem konsumentem. Ponoszonym w ciemno.

Justyna Bieniek02.04.2024 19:21
Zakupy
Najnowsze
Warte Uwagi