- Home -
- Transport -
- Wizz Air na dywaniku. Chodzi o maksymalne utrudnianie procedury reklamacyjnej uszkodzonych bagaży
Liczne skargi konsumentów, niejasne procedury i potencjalne milionowe kary – Wizz Air znów na celowniku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tanie latanie ma swoją ciemną stronę...
Koniec roku dla Wizz Air nie zapowiada się spokojnie. Popularny przewoźnik, znany z agresywnej polityki cenowej, zmaga się z poważnymi zarzutami UOKiK. Na cenzurowanym znalazły się opóźnienia w rozpatrywaniu reklamacji bagażowych oraz stosowanie zapisów regulaminowych, które mogą wprowadzać pasażerów w błąd. Według ekspertów konsekwencje mogą być dotkliwe – potencjalna kara finansowa sięga nawet 10% rocznych obrotów.

15.08.2025 0:55, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 20:10, Katarzyna Zuba
14.08.2025 16:20, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 16:14, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 13:07, Edyta Wara-Wąsowska
14.08.2025 12:46, Katarzyna Zuba
14.08.2025 12:01, Aleksandra Smusz
14.08.2025 11:16, Edyta Wara-Wąsowska
14.08.2025 11:08, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 10:39, Mateusz Krakowski
14.08.2025 9:56, Mateusz Krakowski
14.08.2025 8:32, Joanna Świba
14.08.2025 6:51, Mariusz Lewandowski
14.08.2025 6:34, Mariusz Lewandowski
13.08.2025 20:32, Rafał Chabasiński
13.08.2025 14:35, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:48, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 12:15, Miłosz Magrzyk
13.08.2025 11:53, Joanna Świba
13.08.2025 11:08, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 9:24, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 8:35, Edyta Wara-Wąsowska
13.08.2025 7:39, Marek Śmigielski
13.08.2025 7:05, Jakub Bilski