- Home -
- Codzienne -
- Facebook pożera wszystko - szkodę ubezpieczeniową od dziś zgłosimy na... Messengerze
Zgłoszenie szkody ubezpieczeniowej przez internet. Facebook Messenger miał być godnym następcą Gadu Gadu, a tymczasem powolutku staje się też następcą e-maila, Skype'a, telefonu czy... samego Facebooka. Od teraz szkodę ubezpieczeniową zgłosimy przez serwis społecznościowy Marka Zuckerberga.

Kto by pomyślał. Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że z ubezpieczycielem nie tylko będzie trudno dogadać się przez internet, ale zarazem czeka nas tona papierów do powypełniania. A tymczasem technologia powolutku pcha nas w tym kierunku, że będzie to równie proste, co zapytanie koleżanki z pracy o przepis na tę fantastyczną szarlotkę, którą nas niedawno uraczyła.
Zgłoszenie szkody ubezpieczeniowej przez internet
Jak wynika z otrzymanej informacji prasowej, pierwszym ubezpieczycielem w kraju, który zdecydował się na tak praktyczny aspekt komunikacji za pośrednictwem Messengera, jest Warta.
Programiści ubezpieczyciela wykorzystali coraz chętniej używanego przez duże firmy Chatbota, łącząc go przy okazji z innymi narzędziami.
– Profil Warty na Facebooku jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów, korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger. W budowę tej strony i jej funkcjonalności zaangażowane były osoby z wielu działów firmy, oprócz marketingu także likwidacji szkód, operacji, sprzedaży czy IT. Zaproponowane przez nas rozwiązanie jest unikatowe na polskim rynku i pokazuje nasze podejście do obecności w mediach społecznościowych. Chcemy być użyteczni dla klientów, oferując im przydatne treści oraz przyjazne funkcjonalności, ułatwiające kontakt z nami. Dzięki naszemu profilowi na Facebooku korzystanie z ubezpieczeń ma być jeszcze łatwiejsze
– zachwala nową funkcjonalność Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
Warto przy tym dodać, że prócz algorytmów zgłoszenia szkody, Messenger Warty oferuje też "bazę wiedzy" oraz opcje typowe dla standardowej infolinii.
Warta wchodzi na Facebooka z przytupem
Trochę naszukałam się profilu Warty na Facebooku. Rzeka Warta, Warta Poznań... W końcu - jest, gdzieś na szarym końcu. Nic dziwnego, skoro ubezpieczyciel najwyraźniej jak dotąd miał swoją przygodę z popularnym serwisem internetowym... No cóż, powiedzmy dyplomatycznie, że skupiał się na nieco innych aspektach swojej działalności. W chwili, gdy piszę te słowa, profil na Facebooku lubi niewiele ponad 140 osób. Nieźle. Z prawniczego punktu widzenia warto zauważyć, że ubezpieczyciel uderzył w dość interesującą praktykę publikowania... regulaminu fanpage'a. Biorąc pod uwagę jak rozwija się Facebook i jego powiązanie z usługodawcami - takie działanie powinno być w przyszłości standardem.
02.07.2025 15:05, Jakub Kralka
02.07.2025 14:14, Katarzyna Zuba
02.07.2025 12:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 11:59, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 11:23, Katarzyna Zuba
02.07.2025 10:16, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 8:49, Aleksandra Smusz
02.07.2025 7:58, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 7:08, Rafał Chabasiński
02.07.2025 6:05, Justyna Bieniek
02.07.2025 4:30, Mariusz Lewandowski
01.07.2025 21:10, Mariusz Lewandowski
01.07.2025 15:55, Justyna Bieniek
01.07.2025 15:13, Rafał Chabasiński
01.07.2025 12:47, Rafał Chabasiński
01.07.2025 12:00, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 11:38, Mateusz Krakowski
01.07.2025 10:47, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 9:58, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
01.07.2025 8:37, Rafał Chabasiński
01.07.2025 7:52, Aleksandra Smusz
01.07.2025 6:56, Rafał Chabasiński