- Home -
- Zakupy -
- Nie jesteś zadowolony z zakupów, które zrobiłeś w ofercie Allegro SMART? Nic straconego, Poczta Polska zapewnia, że zakupione rzeczy można bezpłatnie zwrócić
Dobra wiadomość dla wszystkich osób, które zastanawiały się co zrobić z nietrafionym zakupem dokonanym w ofercie Allegro Smart. Okazuje się, że obowiązuje darmowy zwrot w Allegro Smart - Poczta Polska informuje klientów, że zakupione rzeczy będą mogli zwrócić nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów.

Nietrafiony zakup? Nic straconego. Darmowy zwrot w Allegro Smart
Allegro niedawno podrasowało ofertę Allegro Smart, tak, by w okresie przedświątecznym więcej osób skusiło się na skorzystanie z tej opcji. Zakupy zamówione w ramach Allegro Smart można odebrać w kilku różnych punktach – przede wszystkim w placówkach pocztowych, ale także w sklepach Żabka, na stacjach Orlen oraz w kioskach i salonikach Ruchu. Jest to możliwe dzięki opcji „Odbiór w punkcie”. Klienci, którzy decydują się właśnie na taką formę dostawy mogą czuć się mile zaskoczeni. Dlaczego? Poczta Polska zobowiązała się, że w ich przypadku możliwy jest darmowy zwrot w Allegro Smart Jeśli zatem ktoś zamówił dany produkt i jest abonentem Allegro Smart, a w dodatku wybrał opcję „Odbiór w punkcie” i nie jest zadowolony z zakupów, może bezpłatnie zwrócić zakupione rzeczy.
Co zrobić, by zwrócić zakupy zamówione w ramach Allegro Smart?
Procedura jest prosta. Towar, który chcemy zwrócić, należy zapakować, następnie wydrukować etykietę zwrotną i udać się z tak przygotowanym zwrotem do najbliższej placówki Poczty Polskiej. Należy jednocześnie pamiętać, że wprawdzie Poczta Polska umożliwia darmowy zwrot zakupów z Allegro Smart, ale w niektórych sytuacjach – nawet pomimo spełnienia wszystkich formalnych warunków, w tym wcześniejszego zaznaczenia opcji Odbiór w punkcie – zwrot towaru nie będzie możliwy. Dotyczy to przede wszystkim produktów spożywczych i produktów personalizowanych (co w obu przypadkach wydaje się logiczne i uzasadnione). Należy też pilnować terminu zwrotu towaru oraz nie zapomnieć o wypełnieniu formularza zwrotu i wysłaniu go do nadawcy towaru. Formularz znajduje się w zakładce „Kupione” na koncie internetowym klienta.
Poczta Polska jednocześnie przypomina, że to ostatni moment na zakupy internetowe, jeśli robimy je z myślą o świątecznych prezentach. Zamówień przybywa w ekspresowym tempie, a kurierzy w dużych miastach już w tym momencie doręczają paczki nawet w soboty.
zobacz więcej:
17.07.2025 16:25, Igor Czabaj
17.07.2025 12:54, Rafał Chabasiński
17.07.2025 12:11, Edyta Wara-Wąsowska
17.07.2025 10:40, Mateusz Krakowski
17.07.2025 10:27, Mariusz Lewandowski
17.07.2025 9:49, Edyta Wara-Wąsowska
17.07.2025 9:02, Mateusz Krakowski
17.07.2025 8:12, Edyta Wara-Wąsowska
17.07.2025 7:54, Jakub Bilski
17.07.2025 6:55, Rafał Chabasiński
16.07.2025 19:21, Igor Czabaj
16.07.2025 12:38, Edyta Wara-Wąsowska
16.07.2025 11:40, Mateusz Krakowski
16.07.2025 10:39, Edyta Wara-Wąsowska
16.07.2025 9:49, Mateusz Krakowski
16.07.2025 9:05, Edyta Wara-Wąsowska
16.07.2025 8:35, Edyta Wara-Wąsowska
16.07.2025 7:55, Mariusz Lewandowski
16.07.2025 6:57, Igor Czabaj
16.07.2025 5:33, Mariusz Lewandowski
15.07.2025 13:40, Mariusz Lewandowski
15.07.2025 13:20, Mariusz Lewandowski
15.07.2025 13:05, Mariusz Lewandowski
15.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
15.07.2025 11:21, Mateusz Krakowski