- Home -
- Zakupy -
- Dawno nikt się nie pobił o karpia w Lidlu. Spokojnie, nowa promocja Rossmanna przypomina ten vibe polskich konsumentów
Niedawno ogłoszona promocja sieci drogerii Rossmann, oferująca darmowe woreczki z prezentami przy zakupie wybranych kosmetyków, wywołała nieoczekiwane i kontrowersyjne zachowania niektórych klientów, prowadząc do szybkiego wyczerpania zapasów i frustracji pracowników.

Promocja, która miała potrwać do 31 stycznia, zakończyła się faktycznie już pierwszego dnia z powodu ogromnego zainteresowania. Klienci, pragnący skorzystać z okazji, mogli otrzymać upominek przy zakupie dowolnego produktu oznaczonego fioletową etykietą z napisem "Wyjątkowy produkt". Jednakże, zamiast tradycyjnych zakupów, wiele osób zdecydowało się na minimalne wydatki, kupując najtańsze dostępne artykuły, aby zdobyć jak najwięcej darmowych prezentów.
Pracownicy sieci Rossmann przerażeni klientami na zakupach
Sytuacja ta wywołała oburzenie wśród personelu Rossmanna. Jedna z pracownic wyraziła swoje rozczarowanie na platformie TikTok, mówiąc: „Ludzie są tak pazerni, nie potrafią docenić, że dostają w ogóle coś, tylko biorą dziesięć, a później dla innych tego nie ma i problem jest oczywiście do pracowników, że wszystko sobie odkładamy”. Ten komentarz szybko zyskał rozgłos, podkreślając problem pazerności i braku wdzięczności wśród niektórych konsumentów. Sprawę nagłośni profil społecznościowy The Poland News.
Rossmann trafił już nawet na Vinted
Niektóre klientki posunęły się nawet do dzielenia zakupów na kilka paragonów, aby uzyskać więcej prezentów. Przykładowo, zakup płatków pod oczy za 4 zł stał się strategią dla wielu, aby maksymalizować liczbę otrzymanych gratisów. Takie zachowanie, choć technicznie zgodne z zasadami promocji, zostało uznane za pozbawione klasy i godności, a także za nadużycie dobrej woli sieci.
To niestety nie jest pierwszy raz, kiedy duże sieci chyba zaczynają żałować, że chciały zrobić fajną promocję dla klientów. Potem oczywiście konsumenci lubią narzekać, że inne promocje mają skomplikowane regulaminy, ale... Zachowania, z jakimi mogą się spotkać firmy podczas organizacji promocji, szczególnie tych, które oferują darmowe produkty potrafią jeżyć włosy na głowie. Pokazuje to również, jak ważne jest dla marek przewidywanie potencjalnych negatywnych reakcji i odpowiednie planowanie strategii promocyjnych, które minimalizują ryzyko nadużyć i negatywnych zachowań ze strony konsumentów.
13.07.2025 9:56, Mariusz Lewandowski
13.07.2025 8:35, Rafał Chabasiński
13.07.2025 7:39, Mariusz Lewandowski
13.07.2025 4:59, Mariusz Lewandowski
12.07.2025 16:28, Jakub Bilski
12.07.2025 9:55, Mariusz Lewandowski
12.07.2025 8:48, Mariusz Lewandowski
12.07.2025 7:49, Aleksandra Smusz
12.07.2025 6:45, Mariusz Lewandowski
12.07.2025 5:25, Mariusz Lewandowski
11.07.2025 18:33, Miłosz Magrzyk
11.07.2025 15:41, Miłosz Magrzyk
11.07.2025 15:17, Mariusz Lewandowski
11.07.2025 12:08, Mateusz Krakowski
11.07.2025 11:24, Edyta Wara-Wąsowska
11.07.2025 10:36, Materiał Partnera Bezprawnika
11.07.2025 10:04, Mateusz Krakowski
11.07.2025 9:39, Edyta Wara-Wąsowska
11.07.2025 8:19, Edyta Wara-Wąsowska
11.07.2025 7:07, Aleksandra Smusz
11.07.2025 5:57, Mariusz Lewandowski
11.07.2025 5:48, Igor Czabaj
11.07.2025 4:50, Mariusz Lewandowski
10.07.2025 20:12, Joanna Świba
10.07.2025 13:37, Mariusz Lewandowski
10.07.2025 13:24, Edyta Wara-Wąsowska