Gwarancja dostawy InPost na święta. I to nawet przy zamówieniu złożonym po 15 grudnia – ale pod jednym warunkiem

Zakupy dołącz do dyskusji (91) 11.12.2019
Gwarancja dostawy InPost na święta. I to nawet przy zamówieniu złożonym po 15 grudnia – ale pod jednym warunkiem

Udostępnij

Paweł Grabowski

Gwarancja dostawy InPost to kolejna świetna wiadomość w grudniu. Co roku na Święta przypada apogeum dostaw. Kurierzy dwoją się i troją żeby dostarczyć nam zamówione prezenty pod choinkę. 

InPost w ostatnich dniach nie przestaje nas zaskakiwać. Informowaliśmy ostatnio o wprowadzeniu integracji z Asystentem Google. Dzisiaj dowiedzieliśmy się o rozwiązaniu problemu z nerwowym oczekiwaniem na paczkę zamówioną przed Świętami. Koniec z obgryzaniem paznokci i zastanawianiem się, czy zamówiony prezent dotrze na czas. Koniec ze sprawdzaniem co chwila, gdzie aktualnie jest przesyłka. Dzięki gwarancji dostawy InPost nawet spóźnialscy otrzymają je przed Wigilią. Prezes Rafał Brzoska poinformował, że jego firma przychodzi na ratunek spóźnialskim. Jak poinformował:

Jesteśmy liderem rynku, a to z obowiązuje. Mamy specjalną ofertę dla spóźnialskich – jeżeli kupisz coś w sieci do piątku 20 grudnia, a Twój sklep dostarczy tę przesyłkę do nas nie później niż do godziny 18:00 tego dnia, to gwarantujemy, że paczka zostanie dostarczona przed Wigilią do wybranego Paczkomatu. Kiedy inni zalecają zamówienia do 15 grudnia bez gwarancji dostawy – to my jako jedyni w Polsce gwarantujemy dostawę świątecznych prezentów, nawet jeśli zostaną nadane tuż przed świętami i obiecujemy, że wszystkie takie przesyłki trafią do odbiorcy na czas

Wskazanie daty 15 grudnia nie jest przypadkowe. To szpilka wbita w Pocztę Polską, która na ostatniej konferencji prasowej poinformowała, że tylko zamówienie do 15 grudnia daje gwarancję dostawy przed Wigilią.

Gwarancja dostawy InPost. A jeżeli nie zdążę odebrać paczki?

Dodatkowym zabezpieczeniem InPostu w tym okresie jest Punkt Odbioru Paczek. Jeżeli nie zdążymy odebrać naszej przesyłki z Paczkomatu w ciągu dwóch dni, zostanie ona skierowana do wskazanego Punktu Obsługi Paczek.  Pełni on rolę lokalnego magazynu dla nieodebranych paczek. Wskazane Punkty Obsługi Paczek będą się znajdować w odległości mniejszej niż 2 kilometry w linii prostej. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie odbierzemy paczki z POPu w ciągu dwóch dni, to trzeciego dnia kurier odbierze ją i przewiezie do wybranego pierwotnie Paczkomatu. Ta sama procedura będzie miała zastosowanie w przypadku przepełnionego Paczkomatu . Dzięki temu zabiegowi w praktyce podwojono liczbę miejsc, gdzie możemy odebrać zamówione prezenty.

Jak odebrać przesyłkę?

Całą podróż naszej paczki będziemy mogli śledzić za pomocą bota na Messengerze, Asystenta Google oraz za pomocą maili. Do odbioru przesyłki z Punktu Odbioru Paczek potrzebny będzie numer telefonu i kod odbioru. Otrzymamy go wcześniej na adres e-mail lub w aplikacji mobilnej InPost.