- Home -
- Biznes -
- Jeśli sądzisz, że w dobie Teamsów i Slacków Polacy nie mają popularnych komunikatorów, to jesteś mugolem
W 2023 roku, polski komunikator ClickMeeting ustanowił nowy standard w świecie webinarów i spotkań online. Owszem, Teams, Slack i kilka innych platform są większe, ale ClickMeeting godnie reprezentuje polski kapitał na arenie międzynarodowej, a my zawsze spoglądamy w kierunku polskiego kapitału z uprzejmą życzliwością.

W ubiegłym roku, polska platforma ClickMeeting odnotowała imponujące liczby. Najaktywniejszym klientem była szkoła specjalizująca się w nauczaniu języków orientalnych ustanowiła rekord, organizując 6 619 wydarzeń online, co przekładało się na średnio 130 wydarzeń tygodniowo. Łącznie te sesje przyciągnęły 23 831 uczestników. To też pokazuje nie tylko dobry rozwój polskiego rynku komunikatorów, ale i że żarty z kolegów i koleżanek wybierających orientalistykę były nie na miejscu w czasach, gdy po angielsku mówi każdy.
ClickMeeting nie tylko umożliwia organizację spotkań, ale także oferuje różnorodne funkcje, z których korzystają użytkownicy. Najpopularniejszą z nich okazała się "prezentacja", wykorzystywana w ponad połowie przypadków. Nadto dzielenie się ekranem i interaktywna tablica również zyskały na popularności. Jest to świadectwo rosnącego zapotrzebowania na interaktywne i angażujące formy edukacji oraz promocji.
Kim są poweruserzy ClickMeetingu?
Raport „State of online events” ClickMeeting wskazuje, że tak zwani "power userzy", czyli użytkownicy intensywnie korzystający z platformy, odpowiadali za 26% wszystkich wydarzeń. Ich działania były zróżnicowane - od terapii online po szkolenia i webinary promocyjne. To pokazuje, jak platformy webinarowe stają się coraz bardziej profesjonalnym narzędziem, które służy nie tylko do przekazywania wiedzy, ale i do monetyzacji ekspertyzy.
Sektor edukacyjny zdecydowanie dominuje na platformie, co pokazuje, że webinary są kluczowym narzędziem w nauczaniu i uczeniu się. Jednak nie ogranicza się to tylko do edukacji. Webinary są również używane w marketingu, sprzedaży, zdrowiu psychicznym i wielu innych dziedzinach, gdzie eksperci dzielą się swoją wiedzą, promują marki i zwiększają swoją widoczność.
Na podstawie danych ClickMeeting, można przewidywać, że webinary i spotkania online będą kontynuować swoją trajektorię wzrostu. Rozwój technologii, zwiększona dostępność narzędzi i rosnąca akceptacja spotkań online jako ważnego narzędzia komunikacyjnego w biznesie, edukacji i innych dziedzinach to czynniki, które będą napędzać ten trend.
zobacz więcej:
02.07.2025 6:05, Justyna Bieniek
02.07.2025 4:30, Mariusz Lewandowski
01.07.2025 21:10, Mariusz Lewandowski
01.07.2025 15:55, Justyna Bieniek
01.07.2025 15:13, Rafał Chabasiński
01.07.2025 12:47, Rafał Chabasiński
01.07.2025 12:00, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 11:38, Mateusz Krakowski
01.07.2025 10:47, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 9:58, Edyta Wara-Wąsowska
01.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
01.07.2025 8:37, Rafał Chabasiński
01.07.2025 7:52, Aleksandra Smusz
01.07.2025 6:56, Rafał Chabasiński
30.06.2025 20:19, Rafał Chabasiński
30.06.2025 16:17, Rafał Chabasiński
30.06.2025 15:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 13:30, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 12:55, Mateusz Krakowski
30.06.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 10:57, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 10:51, Rafał Chabasiński
30.06.2025 10:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 9:17, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 8:30, Rafał Chabasiński