- Home -
- Zakupy -
- Duża sieć sklepów wprowadza nowy program lojalnościowy. Ma pomóc klientom w dobie inflacji
Ostatni ranking najtańszych sieci handlowych wzbudził spore zainteresowanie klientów. Okazało się w nim, że Biedronka nie tylko nie należy do marketów o najniższych cenach, ale że wręcz znajduje się na drugim biegunie rankingu. Do grona trzech najtańszych sklepów zaliczony został za to Kaufland. Teraz sieć szykuje dla swoich klientów kolejne benefity - tym razem w postaci Kaufland Card, czyli nowego programu lojalnościowego.

Kaufland Card. Będzie nowy program lojalnościowy sieci
Z danych zebranych przez ASM Sales Force Agency wynika, że w styczniu 2023 r. średnia cena koszyka zakupowego była najniższa w Auchan; na drugim miejscu znalazł się Lidl, natomiast na trzecim - Kaufland. W ostatniej z wymienionych sieci szykują się spore zmiany dla klientów. Tylko do końca kwietnia można zbierać punkty Payback; firma rezygnuje bowiem z tej współpracy i stawia na własny program lojalnościowy, czyli Kaufland Card. Jak twierdzi Paulina Katana, dyrektor pionu zakupu i planowania mediów oraz CRM w Kaufland Polska, sieć chce nagradzać w ten sposób lojalność klientów. Nowy program ma też pomóc klientom w dobie inflacji i rosnących cen.
Kto będzie mógł skorzystać z nowego programu? Do Kaufland Card może przystąpić każda osoba pełnoletnia, która pobierze aplikację i zarejestruje się online. Co jednak istotne - dostępna będzie też specjalna plastikowa karta, dzięki czemu do programu lojalnościowego będą mogli przystąpić też klienci, którzy nie mają smartfona z dostępem do internetu lub nie korzystają z sieci. Dzięki temu z programu nie będą wykluczone np. osoby starsze, które często nie używają internetu w telefonie (nawet, jeśli ich urządzenie im to umożliwia). Obecnie w większości sieci posiadanie ze sobą smartfona z zainstalowaną aplikacją jest już konieczne, by móc korzystać z dodatkowych promocji. Kartę fizyczną będzie można zarejestrować zarówno w sklepie, jak i online.
Specjalne oferty cenowe i kupony dopasowane do preferencji zakupowych
Przystąpienie do programu Kaufland Card ma dać klientom dostęp (już od 2 marca) do specjalnych ofert cenowych na wybrane produkty oraz do kuponów dopasowanych do preferencji zakupowych. Mogą one wymagać aktywacji - albo bezpośrednio w aplikacji, albo np. na stronie internetowej. Co być może jednak istotniejsze (bo wyróżnia Kaufland na tle konkurencji), klienci będą mogli dodatkowo nadal zbierać punkty (jak w programie Payback); punkty będzie można później wymieniać na kupony. Liczbę zebranych punktów będzie można sprawdzić i online, i w terminalu w markecie.
Co natomiast z punktami Payback zbieranymi w poprzednim roku? Klienci będą mogli je wykorzystać do lutego 2024 r.
zobacz więcej:
22.07.2025 13:52, Mariusz Lewandowski
22.07.2025 13:11, Mariusz Lewandowski
22.07.2025 13:00, Aleksandra Smusz
22.07.2025 12:39, Edyta Wara-Wąsowska
22.07.2025 12:06, Rafał Chabasiński
22.07.2025 11:26, Materiał Partnera Bezprawnika
22.07.2025 11:15, Edyta Wara-Wąsowska
22.07.2025 10:30, Mateusz Krakowski
22.07.2025 9:42, Mateusz Krakowski
22.07.2025 9:02, Edyta Wara-Wąsowska
22.07.2025 7:45, Rafał Chabasiński
22.07.2025 0:46, Mariusz Lewandowski
21.07.2025 18:23, Katarzyna Zuba
21.07.2025 13:06, Edyta Wara-Wąsowska
21.07.2025 12:03, Edyta Wara-Wąsowska
21.07.2025 11:31, Miłosz Magrzyk
21.07.2025 10:08, Edyta Wara-Wąsowska
21.07.2025 9:34, Mateusz Krakowski
21.07.2025 8:35, Rafał Chabasiński
21.07.2025 6:54, Miłosz Magrzyk
21.07.2025 6:20, Mariusz Lewandowski
21.07.2025 4:15, Mariusz Lewandowski
20.07.2025 17:19, Miłosz Magrzyk
20.07.2025 12:39, Mariusz Lewandowski