- Home -
- Zakupy -
- Duża sieć sklepów wprowadza nowy program lojalnościowy. Ma pomóc klientom w dobie inflacji
Duża sieć sklepów wprowadza nowy program lojalnościowy. Ma pomóc klientom w dobie inflacji
Ostatni ranking najtańszych sieci handlowych wzbudził spore zainteresowanie klientów. Okazało się w nim, że Biedronka nie tylko nie należy do marketów o najniższych cenach, ale że wręcz znajduje się na drugim biegunie rankingu. Do grona trzech najtańszych sklepów zaliczony został za to Kaufland. Teraz sieć szykuje dla swoich klientów kolejne benefity - tym razem w postaci Kaufland Card, czyli nowego programu lojalnościowego.

08.11.2025 14:04, Rafał Chabasiński
08.11.2025 13:01, Aleksandra Smusz
08.11.2025 12:39, Jerzy Wilczek
08.11.2025 12:25, Marcin Szermański
08.11.2025 12:24, Marcin Szermański
08.11.2025 12:10, Katarzyna Zuba
08.11.2025 12:07, Mateusz Krakowski
08.11.2025 9:11, Katarzyna Zuba
07.11.2025 15:48, Mateusz Krakowski
07.11.2025 14:51, Marcin Szermański

Polacy wydają niemal 1000 zł miesięcznie na korepetycje. To dowód na to, że szkoła nie spełnia swojego zadania
07.11.2025 13:56, Mateusz Krakowski
07.11.2025 13:00, Marcin Szermański
07.11.2025 12:06, Aleksandra Smusz

Obniżka stóp procentowych to problem dla oszczędzających. Podpowiadamy, gdzie teraz trzymać pieniądze
07.11.2025 11:16, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 10:28, Marcin Szermański
07.11.2025 9:44, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 8:40, Miłosz Magrzyk
07.11.2025 7:40, Edyta Wara-Wąsowska
07.11.2025 6:49, Marek Śmigielski
06.11.2025 19:04, Aleksandra Smusz
06.11.2025 17:53, Katarzyna Zuba
06.11.2025 16:02, Miłosz Magrzyk
06.11.2025 15:15, Mateusz Krakowski
06.11.2025 15:04, Katarzyna Zuba
06.11.2025 14:09, Marcin Szermański
06.11.2025 13:06, Mateusz Krakowski



























