- Home -
- ecommerce -
- Sprzedawca internetowy musi przyjąć zwrot towaru. Są jednak pewne okoliczności, które ten obowiązek wyłączają
Sprzedawca internetowy musi przyjąć zwrot towaru. Są jednak pewne okoliczności, które ten obowiązek wyłączają
Zwrot towaru to prawo konsumenta, które ma zniwelować różnicę pomiędzy zakupami tradycyjnymi, a przez internet - z uwzględnieniem szczególnej ochrony klienta. Uprawnienie to ma symulować możliwość dotknięcia towaru znajdującego się na sklepowej półce, zapewniając możliwość jego "odłożenia". Jednak czy zawsze sprzedawca musi przyjąć zwrot?

18.10.2025 7:30, Rafał Chabasiński
18.10.2025 7:09, Mateusz Krakowski
17.10.2025 19:43, Igor Czabaj
17.10.2025 18:29, Joanna Świba
17.10.2025 16:34, Miłosz Magrzyk
17.10.2025 15:41, Joanna Świba
17.10.2025 14:49, Mateusz Krakowski

Dzisiaj wymiar sprawiedliwości wcale nie jest surowy. Kiedyś przed sądem stawały nawet szczury, ślimaki, świnie i gąsienice
17.10.2025 13:54, Miłosz Magrzyk

Mieszkańcy kamienicy mają Biedronkę na parterze i narzekają. Niskie ceny są w tym przypadku problemem
17.10.2025 12:59, Aleksandra Smusz
17.10.2025 12:19, Edyta Wara-Wąsowska
17.10.2025 11:17, Joanna Świba
17.10.2025 10:31, Edyta Wara-Wąsowska
17.10.2025 9:40, Edyta Wara-Wąsowska

Ochrona zniżek OC i AC nie działa tak, jak obiecywał ci agent. Za rok może czekać cię niemiła niespodzianka
17.10.2025 8:53, Marcin Szermański
17.10.2025 7:52, Aleksandra Smusz

Nowe przepisy dla właścicieli nieruchomości od 1 stycznia 2026 r. Kto się nie zastosuje, temu grozi grzywna 5000 zł
17.10.2025 6:56, Marek Śmigielski
16.10.2025 19:28, Mateusz Krakowski
16.10.2025 18:34, Aleksandra Smusz
16.10.2025 17:45, Joanna Świba
16.10.2025 16:32, Aleksandra Smusz
16.10.2025 15:37, Rafał Chabasiński
16.10.2025 14:48, Marcin Szermański
16.10.2025 13:51, Joanna Świba
16.10.2025 12:59, Mateusz Krakowski