- Home -
- Biznes -
- Po co komuś sprzedać coś raz, jeśli można sprzedawać co miesiąc? Albo nawet codziennie?
Po co komuś sprzedać coś raz, jeśli można sprzedawać co miesiąc? Albo nawet codziennie?
Model sprzedaży subskrypcyjnej zdobywa coraz więcej zwolenników wśród sklepów internetowych na całym świecie. Większość sprzedawców zaczyna rozumieć, że każdorazowa walka o klienta - choćby wiernego - jest droga i można to rozwiązać lepiej. Dobrze pokazały to przykłady takich usług jak choćby Allegro Smart.

15.09.2025 9:01, Jerzy Wilczek
15.09.2025 8:14, Miłosz Magrzyk
15.09.2025 7:15, Mariusz Lewandowski

Donald Trump oczekuje, że Europa wypowie wojnę handlową Chinom. Dopiero wtedy rozważy kwestię rosyjską
15.09.2025 6:24, Filip Dąbrowski
15.09.2025 5:09, Mariusz Lewandowski
15.09.2025 4:05, Mariusz Lewandowski

Jeśli zmieniasz adres, numer telefonu lub nazwisko, to nie zapomnij zrobić jednej rzeczy. Inaczej możesz mieć problemy w banku
14.09.2025 16:36, Marek Śmigielski
14.09.2025 15:27, Mateusz Krakowski
14.09.2025 14:41, Marek Śmigielski
14.09.2025 13:41, Filip Dąbrowski

Kiełbasa z piwnicy i prześcieradła. Sprawdź, jak pisać o sobie w internecie, by inni cię zapamiętali
14.09.2025 12:22, Aleksandra Smusz
14.09.2025 10:34, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 9:19, Aleksandra Smusz
14.09.2025 8:28, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 7:20, Mariusz Lewandowski
14.09.2025 6:15, Mariusz Lewandowski

W polskich sklepach nie da się dziś płacić kartą. Chaos w galeriach handlowych, wielka awaria terminali
13.09.2025 15:15, Mariusz Lewandowski
13.09.2025 12:32, Mateusz Krakowski
13.09.2025 7:28, Rafał Chabasiński
13.09.2025 6:19, Filip Dąbrowski
12.09.2025 21:30, Katarzyna Zuba
12.09.2025 15:05, Miłosz Magrzyk
12.09.2025 14:54, Mariusz Lewandowski