REKLAMA
  1. Home -
  2. ecommerce -
  3. Produkt zamówiony w sieci okazał się wadliwy? Sprawdź, co możesz zrobić
Produkt zamówiony w sieci okazał się wadliwy? Sprawdź, co możesz zrobić

Rękojmia to pojęcie, które prawdopodobnie słyszał każdy z nas. Nadal jednak nie wszyscy wiedzą jakie uprawnienia dla konsumenta rodzi ona przy zakupach w sieci. Pora bliżej przyjrzeć się prawu do rękojmi w sklepie internetowym.
Z przeprowadzanych badań wynika, że już sporo ponad 75% internatów robi zakupy w sieci. Skoro przyjeżdża do nas wiele paczek, to z pewnością zdarzają się też problemy wynikające z wad produktów. W takich sytuacjach warto wiedzieć z jakimi żądaniami możemy wystąpić do sprzedawcy.

Mariusz Nyka07.04.2022 10:51
ecommerce
Najnowsze
Warte Uwagi