- Home -
- Biznes -
- Konsument musi świadomie i wprost wyrazić zgodę na opłaty dodatkowe. W przeciwnym wypadku sklep internetowy zwróci mu pieniądze
Konsument musi świadomie i wprost wyrazić zgodę na opłaty dodatkowe. W przeciwnym wypadku sklep internetowy zwróci mu pieniądze
Na prowadzącym sklep internetowy ciąży wiele obowiązków informacyjnych. Wśród nich znajduje się także konieczność powiadomienia konsumenta o wszystkich opłatach dodatkowych. Obojętnie, czy chodzi o sprzedaż towarów, czy świadczenie usług – jeśli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia mają pojawić się jakiekolwiek inne koszty, trzeba uzyskać wyraźną zgodę na ich zapłacenie. Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe musi przy tym zostać wyrażona jeszcze przed zawarciem transakcji.

05.12.2025 11:28, Marcin Szermański
05.12.2025 10:42, Edyta Wara-Wąsowska
05.12.2025 10:24, Mateusz Krakowski
05.12.2025 9:44, Mateusz Krakowski
05.12.2025 8:51, Edyta Wara-Wąsowska
05.12.2025 8:05, Aleksandra Smusz

Koniec z płaceniem "za ściany". Zmiany w prawie pozwolą kupującym zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych
05.12.2025 7:19, Edyta Wara-Wąsowska
05.12.2025 6:58, Mateusz Krakowski
05.12.2025 6:33, Aleksandra Smusz
04.12.2025 23:00, Marcin Szermański
04.12.2025 15:52, Mateusz Krakowski
04.12.2025 14:53, Rafał Chabasiński

Absurd na polskich drogach. To rozwiązanie pomogłoby wielu kierowcom, a działa tylko w niektórych miastach
04.12.2025 13:58, Marcin Szermański
04.12.2025 13:09, Aleksandra Smusz
04.12.2025 12:28, Mateusz Krakowski
04.12.2025 12:21, Mateusz Krakowski
04.12.2025 11:09, Marek Śmigielski
04.12.2025 11:00, Materiał Partnera Bezprawnika
04.12.2025 10:29, Edyta Wara-Wąsowska
04.12.2025 9:41, Marcin Szermański
04.12.2025 8:57, Aleksandra Smusz
04.12.2025 7:59, Marek Śmigielski
04.12.2025 7:32, Edyta Wara-Wąsowska
03.12.2025 19:27, Joanna Świba
03.12.2025 15:18, Marcin Szermański
03.12.2025 14:25, Joanna Świba



























