REKLAMA
  1. Home -
  2. Biznes -
  3. Konsument musi świadomie i wprost wyrazić zgodę na opłaty dodatkowe. W przeciwnym wypadku sklep internetowy zwróci mu pieniądze
Konsument musi świadomie i wprost wyrazić zgodę na opłaty dodatkowe. W przeciwnym wypadku sklep internetowy zwróci mu pieniądze

Na prowadzącym sklep internetowy ciąży wiele obowiązków informacyjnych. Wśród nich znajduje się także konieczność powiadomienia konsumenta o wszystkich opłatach dodatkowych. Obojętnie, czy chodzi o sprzedaż towarów, czy świadczenie usług – jeśli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia mają pojawić się jakiekolwiek inne koszty, trzeba uzyskać wyraźną zgodę na ich zapłacenie. Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe musi przy tym zostać wyrażona jeszcze przed zawarciem transakcji.

Joanna Majkowska19.06.2021 13:11
Biznes
Najnowsze
Warte Uwagi