Partnerzy serwisu:
Biznes ecommerce Zakupy

45 złotych za nową funkcję Vinted to uczciwa cena

Mariusz Lewandowski
06.02.2024
45 złotych za nową funkcję Vinted to uczciwa cena

Vinted wprowadza w Polsce intrygującą usługę weryfikacji produktów. Ta opcjonalna usługa, o cenie 45 zł, ma za zadanie potwierdzić autentyczność wybranych produktów projektantów, korzystając z „doświadczenia i wiedzy specjalnie przeszkolonego zespołu ekspertów Vinted”.

Usługa, która początkowo była dostępna na innych rynkach, obejmując około 200 marek, teraz rozszerza swoje możliwości do liczby 6 000 brandów.

Aby Adidas już nigdy nie był Adonisem

Z badań konsumenckich przeprowadzonych dla Vinted przez agencję Stem Mark wynika, że ponad 23% Polaków jako główną motywację do kupowania rzeczy z drugiej ręki wskazuje możliwość zakupienia drogich, markowych rzeczy w niższej cenie. Vinted, na lewo i prawo mieniący się liderem europejskiego rynku mody używanej typu C2C, odpowiada na te potrzeby, wprowadzając usługę weryfikacji produktów w Polsce, oferując swoim użytkownikom jeszcze większe zaufanie do autentyczności zakupionych przedmiotów.

Półtora roku po przejęciu niemieckiej platformy odsprzedaży towarów luksusowych Rebelle, Vinted połączyło siły z nią w taki sposób aby zintegrować sprawdzony i zaufany proces weryfikacji z własnymi operacjami. Dzięki temu krokowi zarówno kupujący, jak i sprzedający na Vinted, mogą cieszyć się większym bezpieczeństwem transakcji.

Od 6 lutego usługa stała się dostępna dla polskich użytkowników

Skierowana jest do artykułów w kategorii mody dla dorosłych o wartości powyżej 450 zł, w tym odzieży, toreb, butów, akcesoriów, biżuterii i zegarków. Co ważne, usługa jest opcjonalna i dostępna za dodatkową opłatą.

Zespół ekspertów Vinted, podobno również dzięki doświadczeniu nabytemu po przejęciu Rebelle, dysponuje niezbędną wiedzą i umiejętnościami do sprawdzania autentyczności tysięcy marek premium i luksusowych. Ekspertyza ta, wsparta ponad pięciodekadowym doświadczeniem, umożliwia skuteczną weryfikację przedmiotów, zwracając uwagę na najdrobniejsze szczegóły, co dodatkowo podnosi wartość oferowanej usługi.

Adam Jay, dyrektor generalny rynku Vinted, podkreśla, że autentyczność i zaufanie są fundamentem zakupów online, szczególnie w segmencie mody z drugiej ręki. Nowa usługa weryfikacji jest wyrazem dążenia Vinted do zapewnienia swojej społeczności najwyższego poziomu zaufania i satysfakcji z zakupów, co przekłada się na jeszcze większą popularność platformy wśród osób poszukujących markowych rzeczy za ułamek ich pierwotnej ceny.