- Home -
- Technologie -
- Belgowie wygrali dziś brąz i 3000 darmowych telewizorów dla rodaków. Belgijski odpowiednik MediaMarkt siedzi i płacze
Za reprezentacją Anglii nie przepadam, a z każdym kolejnym meczem tego Mundialu traciłem do niech resztki szacunku. Na szczęście medal powędrował do Belgów. Co ważniejsze jednak - reprezentacja narodowa Belgii wygrała dziś 3000 darmowych telewizorów dla swoich rodaków z promocji tamtejszego wariantu MediaMarkt.

Nie udało się Belgom strzelić bramki w półfinale z Francuzami, ale w meczu o trzecie miejsce grali tak, jak gdyby grali dla całego narodu, atakując pomimo prowadzenia z taką furią, jakiej Robert Lewandowski wraz z kolegami w meczu z Japonią niestety nie pokazał, choć powinni.
Krëfel – „belgijski MediaMarkt” - zorganizował przed Mistrzostwami Świata 2018 w Rosji promocję, którą zapewne znają również fani piłki nożnej z Polski. Jeżeli reprezentacja Belgii uzyskałaby określony rezultat finansowy, supermarket zobowiązał się do zwrócenia pieniędzy za zakupione przed turniejem telewizory. W konkursie wzięło udział ok. 3000 osób. Rezultatem tym było w wypadku tej promocji strzelenie przynajmniej 16 goli w turnieju.
Już po ćwierćfinałach Belgowie byli w dość dobrej pozycji, gdyż mieli ich na koncie aż 14, zaś przed ich reprezentacją pozostawały dwa spotkania. Francja zagrała jednak skutecznie w defensywie i Belgowie w półfinale nie strzelili ani jednej bramki. W meczu o trzecie miejsce musieli się zaś zmierzyć z Anglikami, których w tym turnieju wprawdzie ograli już raz na tym turnieju, ale tylko 1-0.
Belgowie wygrali telewizory
Dodam też, że piłkarze Belgii byli świadomi istnienia tej promocji i sami w swoich wypowiedziach prasowych podkreślali, że chcą wygrać te telewizory dla rodaków. I troszkę tak ten dzisiejszy mecz wyglądał, jak gdyby grali nie tylko o piłkarską chwałę i zapisanie się w historii, ale też odczuwaliby presję ze strony portfeli wielu Belgów.
Eden Hazard zdobył w 82 minucie meczu bramkę na 2-0 i tym samym supermarket z Belgii zobowiązany jest do zwrócenia pieniędzy klientom, którzy zdecydowali się na wzięcie udziału w promocji. Moim zdaniem może chodzić o kwotę z przedziału 3-5 milionów euro. Jak trafnie jednak zauważyli czytelnicy przy okazji pierwszego tekstu w tym temacie, płacze przede wszystkim ubezpieczyciel, gdyż supermarkety na ogół ubezpieczają tego typu promocje.
W każdym razie, bardzo cieszę się, że kibice w końcu ograli supermarket!
zobacz więcej:
30.06.2025 20:19, Rafał Chabasiński
30.06.2025 16:17, Rafał Chabasiński
30.06.2025 15:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 13:30, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 12:55, Mateusz Krakowski
30.06.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 10:57, Mariusz Lewandowski
30.06.2025 10:51, Rafał Chabasiński
30.06.2025 10:12, Katarzyna Zuba
30.06.2025 9:17, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 8:30, Rafał Chabasiński
30.06.2025 8:07, Edyta Wara-Wąsowska
30.06.2025 7:02, Aleksandra Smusz
30.06.2025 5:57, Rafał Chabasiński
29.06.2025 18:00, Rafał Chabasiński
29.06.2025 14:36, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 12:35, Joanna Świba
29.06.2025 10:32, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 9:31, Rafał Chabasiński
29.06.2025 8:17, Miłosz Magrzyk
29.06.2025 7:20, Rafał Chabasiński
29.06.2025 6:29, Miłosz Magrzyk
28.06.2025 19:08, Mateusz Krakowski
28.06.2025 16:05, Mateusz Krakowski