– Kupi pan pakiet Pełen Komfort w Media Expert, to nie tylko wniesiemy pralkę, ale i ją podłączymy – zapewniał sympatyczny sprzedawca. Rzeczywiście, przyszedł hydraulik, zapytał czy nie mam wódki, ale pralki już nie podłączył. Jak zareagowała sieć Media Expert?
Podłączenie pralki – niby to nie powinien być wielki problem. Jednak moja wiedza z hydrauliki ogranicza się do tego, że wiem, że są rury i że przez nie płynie woda. Gdy więc sprzedawca w Media Expert w szczecińskim centrum Galaxy zapewnił mnie, że za 79,99 brutto specjaliści z sieci wszystko za mnie załatwią – byłem przeszczęśliwy. Do tego jeszcze musiałem dopłacić 19,99 za transport. Czyli razem 100 złotych – nie najgorzej. Tak przynajmniej mi się wydawało.
Umówiony dzień transportu. Odbieram telefon – „jedziemy z pralką!”. Świetnie – z małym poślizgiem transport rzeczywiście do mnie dotarł.
Hydraulik z Media Expert pyta, czy mam wódkę
Wniesienie pralki to nie taka prosta sprawa. Pytam więc dwóch panów z Media Expert (jak rozumiem, jeden to kierowca, a drugi to hydraulik), czy się czegoś napiją. – Może wody? – Nieee, lepiej wódkę – odpowiada mi jeden z nich. Odpowiadam, że nie mam – zgodnie zresztą z prawdą, bo dopiero się wprowadzam i lodówka jest pusta i nie ma w niej nawet najpotrzebniejszych rzeczy.
Czy to żart, tego oczywiście nie wiem. Byłby nawet zabawny, gdyby pralka została podłączona.
Tymczasem praca hydraulika w zakresie usługi Pełen Komfort ograniczyła się do… podłączenia pralki do kontaktu. – Dzięki, Media Expert, ale sam bym sobie z tym poradził. I oszczędził 79,99 – pomyślałem. Hydraulik spojrzał na wąż pralkowy i stwierdził, że „podłącza tylko do gotowej instalacji”. Ta – jego zdaniem – taka nie była. Zaczął mi tłumaczyć, że z resztą pracy muszę poradzić sobie samemu – najlepiej wkładając do środka jakiś element rurki.
– Świetny deal – pomyślałem. Za 79,99 usłyszałem żart (?) o wódce i świetną poradę. Trochę drogo.
Pakiet Pełen Komfort w Media Expert – jak reaguje sklep?
Przyznaje, że byłem gotowy na spędzenie dłuższego czasu w Media Expert i wykłócanie się. Jak się okazało – niesłusznie. Przedstawiłem sytuację w trzech zdaniach i zostałem wysłany do „kierowniczki”, która siedziała przy punkcie informacyjnym. Ta od razu zaproponowała zwrot pieniędzy za pakiet Pełen Komfort. Przystałem na to – w końcu zdanie o hydraulikach z Media Expert już zdążyłem sobie wyrobić i nie chciałem, by przychodził do mnie kolejny.
Fakt jest faktem, że reakcja sklepu była błyskawiczna i satysfakcjonująca dla mnie. Szkoda tylko, że straciłem czas, nerwy, a pralka jest ciągle niepodłączona. Wydaje mi się więc, że zamiast pakietu Pełen Komfort w Media Expert, lepiej po prostu zadzwonić do hydraulika.