- Home -
- Na wesoło -
- Pakiet Pełen Komfort w Media Expert: podłączenie pralki, ale bez podłączenia
- Kupi pan pakiet Pełen Komfort w Media Expert, to nie tylko wniesiemy pralkę, ale i ją podłączymy - zapewniał sympatyczny sprzedawca. Rzeczywiście, przyszedł hydraulik, zapytał czy nie mam wódki, ale pralki już nie podłączył. Jak zareagowała sieć Media Expert?

Podłączenie pralki - niby to nie powinien być wielki problem. Jednak moja wiedza z hydrauliki ogranicza się do tego, że wiem, że są rury i że przez nie płynie woda. Gdy więc sprzedawca w Media Expert w szczecińskim centrum Galaxy zapewnił mnie, że za 79,99 brutto specjaliści z sieci wszystko za mnie załatwią - byłem przeszczęśliwy. Do tego jeszcze musiałem dopłacić 19,99 za transport. Czyli razem 100 złotych - nie najgorzej. Tak przynajmniej mi się wydawało.
Umówiony dzień transportu. Odbieram telefon - "jedziemy z pralką!". Świetnie - z małym poślizgiem transport rzeczywiście do mnie dotarł.
Hydraulik z Media Expert pyta, czy mam wódkę
Wniesienie pralki to nie taka prosta sprawa. Pytam więc dwóch panów z Media Expert (jak rozumiem, jeden to kierowca, a drugi to hydraulik), czy się czegoś napiją. - Może wody? - Nieee, lepiej wódkę - odpowiada mi jeden z nich. Odpowiadam, że nie mam - zgodnie zresztą z prawdą, bo dopiero się wprowadzam i lodówka jest pusta i nie ma w niej nawet najpotrzebniejszych rzeczy.
Czy to żart, tego oczywiście nie wiem. Byłby nawet zabawny, gdyby pralka została podłączona.
Tymczasem praca hydraulika w zakresie usługi Pełen Komfort ograniczyła się do... podłączenia pralki do kontaktu. - Dzięki, Media Expert, ale sam bym sobie z tym poradził. I oszczędził 79,99 - pomyślałem. Hydraulik spojrzał na wąż pralkowy i stwierdził, że "podłącza tylko do gotowej instalacji". Ta - jego zdaniem - taka nie była. Zaczął mi tłumaczyć, że z resztą pracy muszę poradzić sobie samemu - najlepiej wkładając do środka jakiś element rurki.
- Świetny deal - pomyślałem. Za 79,99 usłyszałem żart (?) o wódce i świetną poradę. Trochę drogo.
Pakiet Pełen Komfort w Media Expert - jak reaguje sklep?
Przyznaje, że byłem gotowy na spędzenie dłuższego czasu w Media Expert i wykłócanie się. Jak się okazało - niesłusznie. Przedstawiłem sytuację w trzech zdaniach i zostałem wysłany do "kierowniczki", która siedziała przy punkcie informacyjnym. Ta od razu zaproponowała zwrot pieniędzy za pakiet Pełen Komfort. Przystałem na to - w końcu zdanie o hydraulikach z Media Expert już zdążyłem sobie wyrobić i nie chciałem, by przychodził do mnie kolejny.
Fakt jest faktem, że reakcja sklepu była błyskawiczna i satysfakcjonująca dla mnie. Szkoda tylko, że straciłem czas, nerwy, a pralka jest ciągle niepodłączona. Wydaje mi się więc, że zamiast pakietu Pełen Komfort w Media Expert, lepiej po prostu zadzwonić do hydraulika.
zobacz więcej:
04.07.2025 7:48, Joanna Świba
04.07.2025 6:57, Aleksandra Smusz
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 15:05, Jakub Kralka
02.07.2025 14:14, Katarzyna Zuba
02.07.2025 12:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 11:59, Mariusz Lewandowski
02.07.2025 11:23, Katarzyna Zuba
02.07.2025 10:16, Edyta Wara-Wąsowska
02.07.2025 9:57, Mateusz Krakowski
02.07.2025 8:49, Aleksandra Smusz
02.07.2025 7:58, Edyta Wara-Wąsowska