Proszę odebrać, Revolut dzwoni. Poważnie, lepiej odebrać ten telefon
Podszywanie się pod zaufane instytucje to metoda oszustów, która od lat zbiera swoje żniwo wśród klientów banków i firm technologicznych. Wyłudzanie danych osobowych czy pieniędzy przez fałszywe rozmowy telefoniczne to problem nie tylko finansowy, ale też emocjonalny. Revolut postanowił stawić czoła temu wyzwaniu, wprowadzając w Polsce funkcję In-App Calls. To narzędzie, które ma pomóc klientom uniknąć pułapek zastawianych przez cyberprzestępców.

13.12.2025 21:04, Rafał Chabasiński
13.12.2025 18:04, Miłosz Magrzyk
13.12.2025 17:11, Joanna Świba
13.12.2025 16:12, Mariusz Lewandowski
13.12.2025 15:16, Filip Dąbrowski
13.12.2025 14:38, Mariusz Lewandowski
13.12.2025 14:04, Aleksandra Smusz
13.12.2025 12:07, Mateusz Krakowski
13.12.2025 11:37, Mateusz Krakowski
13.12.2025 10:44, Aleksandra Smusz
13.12.2025 10:04, Aleksandra Smusz

Chcą stworzyć bank, debiut giełdowy by ich ograniczał, a regulacje dla krypto są potrzebne. Prezes zondacrypto zdradza nam swoje plany
13.12.2025 9:25, Jakub Kralka
13.12.2025 9:06, Miłosz Magrzyk
13.12.2025 8:55, Marcin Szermański
13.12.2025 7:15, Joanna Świba
13.12.2025 6:40, Miłosz Magrzyk
13.12.2025 5:51, Mariusz Lewandowski
13.12.2025 5:09, Mariusz Lewandowski
13.12.2025 4:30, Mariusz Lewandowski

VeloBank wskazuje złoty czas dla naszej części świata. Waluty Polski, Czech i Węgier ośmieszają dolara
13.12.2025 3:33, Jerzy Wilczek
13.12.2025 3:10, Jerzy Wilczek
12.12.2025 20:43, Marcin Szermański
12.12.2025 16:02, Marcin Szermański



























