- Home -
- Codzienne -
- Kurier przywozi uszkodzone lub nieświeże produkty spożywcze. Co możemy zrobić?
Zakupy spożywcze online bardzo powoli, ale jednak zyskują na popularności. To świetne rozwiązanie dla osób, które mieszkają w dużym mieście, a po powrocie z pracy nie mają siły na zrobienie niezbędnych zakupów. Niektórzy jednak mają pewne wątpliwości co do zamawiania produktów spożywczych przez Internet. Najczęściej chodzi o kwestię reklamacji. Czy np. jeśli dostawca przywiezie w części spleśniałe truskawki lub mąkę w uszkodzonym opakowaniu, to czy klient może coś z tym zrobić? Reklamacja produktów spożywczych zamówionych przez Internet wydaje się bowiem problematyczna.

20.08.2025 8:20, Marek Śmigielski
20.08.2025 7:28, Filip Dąbrowski
20.08.2025 6:45, Jerzy Wilczek
19.08.2025 19:47, Igor Czabaj
19.08.2025 18:43, Rafał Chabasiński
19.08.2025 17:40, Katarzyna Zuba
19.08.2025 16:37, Mariusz Lewandowski
19.08.2025 15:25, Filip Dąbrowski
19.08.2025 14:12, Mateusz Krakowski
19.08.2025 13:20, Jerzy Wilczek
19.08.2025 12:56, Edyta Wara-Wąsowska
19.08.2025 12:35, Mariusz Lewandowski
19.08.2025 12:18, Mariusz Lewandowski
19.08.2025 11:08, Mariusz Lewandowski
19.08.2025 11:06, Edyta Wara-Wąsowska
19.08.2025 10:16, Mateusz Krakowski
19.08.2025 9:12, Rafał Chabasiński
19.08.2025 8:14, Rafał Chabasiński
19.08.2025 7:46, Marek Śmigielski
19.08.2025 7:10, Jakub Bilski
19.08.2025 6:37, Aleksandra Smusz
19.08.2025 5:25, Filip Dąbrowski
18.08.2025 20:02, Mateusz Krakowski
18.08.2025 19:03, Katarzyna Zuba
18.08.2025 18:02, Mariusz Lewandowski
18.08.2025 17:21, Rafał Chabasiński
18.08.2025 16:17, Mateusz Krakowski