Czym twój bank przekonał cię do siebie? Alior Bank próbuje zniżkami na produkty Apple, w tym iPhone 11

Finanse Technologie Zakupy Dołącz do dyskusji (5)
Czym twój bank przekonał cię do siebie? Alior Bank próbuje zniżkami na produkty Apple, w tym iPhone 11

Alior Bank ma dla swoich klientów specjalną niespodziankę. Klienci banku otrzymają możliwość dostępu do specjalnej platformy sprzedażowej – stworzonej dla nich na wyłączność i na potrzeby współpracy. Klienci Alior Banku będą mogli kupić na przykład m.in. najnowszego iPhone’a 11 na znacznie korzystniejszych warunkach. 

Alior Bank i partner Apple, Innergo Systems zawarli strategiczne porozumienie. Z korzyścią dla klientów banku

Innergo Systems, czyli partner Apple w zakresie rozwiązań mobilnych dla biznesu oraz Alior Bank zawarli strategiczne partnerstwo. Dzięki niemu klienci Alior Banku zyskają nowe możliwości. Z okazji zawarcia umowy między firmami otrzymają dostęp do specjalnej platformy sprzedażowej, na której będą mogli kupić produkty Apple na znacznie korzystniejszych warunkach. Wiele osób zainteresuje z pewnością wiadomość, że promocja (przynajmniej na początku) obejmuje smartfony, w tym najnowszego iPhone’a 11. Dzięki partnerstwu dwóch firm klienci Alior Banku, po spełnieniu warunków zawartych w regulaminie, będą mogli rozłożyć zakup nowego sprzętu na raty lub otrzymać nawet 300 zł zwrotu po nabyciu smartfona. Z akcji promocyjnej będą mogli skorzystać nowi posiadacze karty kredytowej Alior Banku Mastercard OK!. Platformę uruchomiono 30 września. W przyszłości, jeśli akcja będzie cieszyć się zainteresowaniem klientów, promocja zostanie też rozszerzona na inne produkty Apple.

Obie instytucje mają nadzieję, że akcja spodoba się klientom banku. Wiceprezes zarządu Alior Banku Marcin Jaszczuk podkreśla zresztą, że w ten sposób zachęcają też swoich klientów do przejścia do „cyfrowego świata” – czyli do świata bankowości elektronicznej i mobilnej.

Usługi dodane to coś, dzięki czemu można zachęcić nowych klientów do wybrania danego banku

Obecnie banki prześcigają się w konstruowaniu ofert jak najatrakcyjniejszych dla klienta. W związku z tym osoby, które dopiero myślą o założeniu konta (lub np. chcą otworzyć drugi rachunek lub rachunek firmowy) często nie wiedzą, który bank warto wybrać. Nic dziwnego zatem, że banki coraz częściej kuszą klientów usługami dodanymi. Chodzi o usługi, które wykraczają poza ramy standardowej oferty usług finansowych.

Coraz częściej usługi dodane (w przypadku banków) w ogóle nie są związane z finansami. Obecna akcja promocyjna i strategiczne partnerstwo Alior Bank i partnera Apple, Innergo Systems, dobitnie to pokazuje. Alior Bank podobne akcje organizował już zresztą wcześniej – przykładem może być współpraca z Lotosem. Dzięki tak skonstruowanym akcjom i cross marketingowi zyskują zazwyczaj wszystkie trzy strony. Są to zarówno współpracujące firmy jak i ich klienci, zaskoczeni czymś nowym i przygotowanym specjalnie dla nich.