REKLAMA
  1. Home -
  2. Technologie -
  3. Lidl irytuje aktywacją kuponów, Biedronka wysyła za dużo powiadomień. Problemem jest jednak zbyt duża liczba aplikacji lojalnościowych
Lidl irytuje aktywacją kuponów, Biedronka wysyła za dużo powiadomień. Problemem jest jednak zbyt duża liczba aplikacji lojalnościowych

Zgodnie z raportem przeprowadzonym w 2024 roku na zlecenie jednej z polskich sieciówek, aż 2/3 Polaków z pokolenia Z chętnie pobiera aplikacje lojalnościowe i robi zakupy z ich użyciem cyklicznie. Niestety, generacja Z nijak ma się do reszty polskiego społeczeństwa, które owszem, z programów lojalnościowych korzysta, jednak często na nie narzeka. Przykładem może być aplikacja Lidla, która irytuje koniecznością włączania kuponów, czy aplikacja Żabki, z którą wielu starszych klientów nie potrafi sobie poradzić.

Joanna Świba11.11.2024 10:43
Technologie
Najnowsze
Warte Uwagi