
Jest to bardzo ciekawy krok, mimo że pewne działania w tym zakresie były juz prowadzone. Przynajmniej w moim regionie (Pomorze) w niektórych Biedronkach od dłuższego czasu funkcjonują specjalne namioty, rozstawione w obrębie sklepu, w których można znaleźć towar przeceniony i niedostępny w normalnej, gazetkowej ofercie
Co będzie można znaleźć w outletach?
W zasadzie wszystko, co nie jest produktem spożywczym lub przemysłowym. W outlecie, jak zresztą w działających od dawna "przybiedronkowych" namiotach, znaleźć będzie można całe spektrum towaru. Sa to m.in książki, narzędzia, artykuły ogrodnicze, zabawki, elektronika, sprzęt HiFi, sprzęt AGD, sprzęt i akcesoria komputerowe oraz wiele, wiele innych.
Otwarcie Biedronki w wydaniu outlet przewidziane jest na 12 lipca 2018 roku. Sklep mieścić się będzie w Poznaniu przy ulicy 28 czerwca 1956 nr 390. Godziny otwarcia sklepu są dosyć standardowe. Od poniedziałku do soboty będzie można zrobić zakupy w godzinach od 9:00 do 21:00, natomiast w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.
Czy z okazji otwarcia przewidziane są jakieś promocje?
Czy z okazji otwarcia będą dostępne jakieś specjalne oferty, bardziej korzystne niż te, które pojawią się w późniejszym czasie? Nie wiadomo. Jednak warto wspomnieć, że dla outletu będzie funkcjonował zupełnie inny system promocji, w tym odrębna gazetka. Przedstawiciele marki wskazują, że oferta będzie zmieniać się cotygodniowo, w zależności od sezonu i zapotrzebowania. Szczegółową ofertę sklepu outlet można znaleźć tutaj.
Przeglądając podlinkowaną wcześniej gazetkę można dojść do wniosku, że ceny faktycznie są konkurencyjne. Biedronka na otwarcie uraczy nas szeroką gamą produktów, od wkrętarek, przez klawiatury, aż po pufy, stoliki i wiele innych. I to wszystko co najmniej 50% taniej!
Jest to bardzo ciekawy krok, chociaż w pewnym sensie niezbędny. W ostatnich latach gama produktów Biedronki znacznie się zwiększyła, co powoduje sytuację, w której niezliczone ilości towaru zaczynają zalegać na magazynach. Jak widać rozwiązanie tymczasowe, czyli stawianie namiotów wyprzedażowych w obrębie sklepów sprawdziło się na tyle, że inwestycja w nową formułę znanego dyskontu stała się faktem.
zobacz więcej:
05.07.2025 4:21, Mariusz Lewandowski
04.07.2025 18:00, Joanna Świba
04.07.2025 16:43, Katarzyna Zuba
04.07.2025 15:31, Joanna Świba
04.07.2025 14:17, Joanna Świba
04.07.2025 13:07, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 12:15, Mateusz Krakowski
04.07.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 10:45, Mateusz Krakowski
04.07.2025 9:58, Aleksandra Smusz
04.07.2025 9:33, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 8:46, Joanna Świba
04.07.2025 7:48, Joanna Świba
04.07.2025 6:57, Aleksandra Smusz
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski
03.07.2025 8:42, Aleksandra Smusz
03.07.2025 7:01, Aleksandra Smusz
03.07.2025 6:53, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 5:45, Miłosz Magrzyk
03.07.2025 4:43, Mariusz Lewandowski