InPost jest jedną z polskich firm, której poczynania śledzę z dużym zainteresowaniem. Głównie dlatego, że firma mocno stawia na rozwój, a dodatkowo zrewolucjonizowała branżę kurierską. Teraz do śledzenia InPostu i korzystania z ich usług będą mieli pretekst także fani gier komputerowych. InPost łączy bowiem siły z serwisem dogry.pl, co zaowocuje atrakcyjnymi bonusami dla graczy zamawiających przesyłki.
InPost oferuje bonusy dla graczy
Serwis dogry.pl postanowił połączyć siły z InPostem. To dobra wiadomość dla wszystkich graczy komputerowych. Osoby, które korzystają z InPost na co dzień, będą mogły dołączyć do programu partnerskiego. W jego ramach mogą otrzymać atrakcyjne bonusy dla graczy. Wśród nich nawet – pełne wersje popularnych gier na różne platformy. Oprócz tego możliwe będzie uzyskanie również waluty premium używanej w najpopularniejszych rozgrywkach. A co, jeśli ktoś już posiada wszystkie tytuły gier i nie interesują go bonusy dla graczy tego rodzaju? I dla tych osób InPost ma dobrą wiadomość. Użytkownicy otrzymają bowiem wybór – nie będą musieli ograniczać się do gier czy np. klucza na Steama. Równie dobrze będą mogli wybrać voucher na Netflixa, Allegro czy Paysafecard.
Przypuszczalnie trzeba będzie oczywiście najpierw uzbierać pewną liczbę punktów, by móc „odblokować” bonusy dla graczy. Nie zmienia to jednak faktu że dla tych, którzy i tak zamawiają często różne paczki, współpraca branży kurierskiej z gamingową będzie świetną wiadomością.
Innowacje i szukanie nowych rozwiązań
Wiadomość o nawiązaniu współpracy InPostu z serwisem dogry.pl jest interesująca także z innego względu. Coraz częściej mamy w Polsce do czynienia z czymś, co na Zachodzie jest popularne od dawna – czyli ze współpracą branż, które na pierwszy rzut oka mają ze sobą niewiele wspólnego. Taka współpraca ma ogromny potencjał marketingowy, dlatego jest to jednocześnie podpowiedź dla innych przedsiębiorców, którzy zastanawiają się, jak znaleźć partnera biznesowego lub reklamowego. Zdecydowanie warto decydować się na współprace, które poszerzą krąg odbiorców obu firm lub znacząco wpłyną na ich wizerunek – nawet, jeśli z pozoru obie branże są od siebie dość oddalone.