- Home -
- ecommerce -
- Kilkukrotna reklamacja tego samego towaru nie tylko jest możliwa, ale także zapewnia konsumentowi szersze uprawnienia
Kilkukrotna reklamacja tego samego towaru nie tylko jest możliwa, ale także zapewnia konsumentowi szersze uprawnienia
Gdy konsument kupi wadliwy produkt, może skorzystać z rękojmi przewidzianej przez przepisy i złożyć reklamację. W takim wypadku przedsiębiorca dokona niezbędnych napraw, wymieni towar na nowy czy nawet obniży cenę. Czasami jest to jednak niekończąca się historia – po naprawie znów coś się psuje, a konsument po raz kolejny korzysta z rękojmi. Pojawia się więc pytanie, czy kilkukrotna reklamacja tego samego towaru sprawia, że przedsiębiorca za każdym razem musi ją uwzględnić?

04.12.2025 23:00, Marcin Szermański
04.12.2025 15:52, Mateusz Krakowski
04.12.2025 14:53, Rafał Chabasiński

Absurd na polskich drogach. To rozwiązanie pomogłoby wielu kierowcom, a działa tylko w niektórych miastach
04.12.2025 13:58, Marcin Szermański
04.12.2025 13:09, Aleksandra Smusz
04.12.2025 12:28, Mateusz Krakowski
04.12.2025 12:21, Mateusz Krakowski
04.12.2025 11:09, Marek Śmigielski
04.12.2025 11:00, Materiał Partnera Bezprawnika
04.12.2025 10:29, Edyta Wara-Wąsowska
04.12.2025 9:41, Marcin Szermański
04.12.2025 8:57, Aleksandra Smusz
04.12.2025 7:59, Marek Śmigielski
04.12.2025 7:32, Edyta Wara-Wąsowska
03.12.2025 19:27, Joanna Świba
03.12.2025 15:18, Marcin Szermański
03.12.2025 14:25, Joanna Świba
03.12.2025 13:36, Aleksandra Smusz
03.12.2025 12:54, Miłosz Magrzyk
03.12.2025 12:27, Edyta Wara-Wąsowska
03.12.2025 12:14, Mateusz Krakowski
03.12.2025 11:35, Aleksandra Smusz

Chcesz podpisać online jeden dokument, a nie masz kwalifikowanego podpisu elektronicznego? Teraz wystarczy mieć na koncie kilkanaście złotych
03.12.2025 11:17, Edyta Wara-Wąsowska
03.12.2025 10:22, Mateusz Krakowski
03.12.2025 9:42, Edyta Wara-Wąsowska
03.12.2025 8:57, Miłosz Magrzyk



























