- Home -
- ecommerce -
- Kilkukrotna reklamacja tego samego towaru nie tylko jest możliwa, ale także zapewnia konsumentowi szersze uprawnienia
Kilkukrotna reklamacja tego samego towaru nie tylko jest możliwa, ale także zapewnia konsumentowi szersze uprawnienia
Gdy konsument kupi wadliwy produkt, może skorzystać z rękojmi przewidzianej przez przepisy i złożyć reklamację. W takim wypadku przedsiębiorca dokona niezbędnych napraw, wymieni towar na nowy czy nawet obniży cenę. Czasami jest to jednak niekończąca się historia – po naprawie znów coś się psuje, a konsument po raz kolejny korzysta z rękojmi. Pojawia się więc pytanie, czy kilkukrotna reklamacja tego samego towaru sprawia, że przedsiębiorca za każdym razem musi ją uwzględnić?

20.10.2025 17:32, Marcin Szermański
20.10.2025 16:38, Rafał Chabasiński
20.10.2025 15:43, Miłosz Magrzyk
20.10.2025 14:47, Mateusz Krakowski
20.10.2025 13:52, Edyta Wara-Wąsowska
20.10.2025 12:48, Aleksandra Smusz
20.10.2025 12:08, Mariusz Lewandowski

Skarbówka chce pomóc przedsiębiorcom we wdrożeniu KSeF. Do połowy grudnia potrwają specjalne szkolenia
20.10.2025 11:54, Edyta Wara-Wąsowska
20.10.2025 11:50, Jakub Kralka
20.10.2025 10:58, Marcin Szermański
20.10.2025 9:53, Marek Śmigielski
20.10.2025 8:59, Edyta Wara-Wąsowska
20.10.2025 6:59, Marek Śmigielski
19.10.2025 15:12, Mateusz Krakowski
19.10.2025 13:36, Jakub Bilski
19.10.2025 12:20, Joanna Świba
19.10.2025 11:10, Joanna Świba
19.10.2025 9:33, Mateusz Krakowski

Rząd przyjął nową ustawę dotyczącą kryptoaktywów. Za stworzenie własnego tokena możesz pójść do więzienia
19.10.2025 8:34, Igor Czabaj
19.10.2025 6:32, Joanna Świba
18.10.2025 12:52, Joanna Świba
18.10.2025 11:40, Joanna Świba
18.10.2025 9:15, Marcin Szermański