Okazuje się, że już za kilka dni Polacy będą mogli kupować polisy u nowego ubezpieczyciela. Redclick stawia na sprzedaż bezpośrednią – m.in. za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji. Na co mogą liczyć chętni, by skorzystać z usług firmy debiutującej na polskim rynku?
Redclick, czyli nowy ubezpieczyciel w Polsce. Co zaoferuje klientom?
W Polsce pojawi się nowy ubezpieczyciel, a pierwsi klienci będą mogli skorzystać z jego usług już od 1 października. Mowa o włoskim ubezpieczycielu Genertel (należącego do grupy Generali), który w Polsce będzie działać pod marką Redclick. Oferta ubezpieczyciela jest kierowana przede wszystkim do właścicieli pojazdów – ubezpieczyciel zaoferuje polisy komunikacyjne dla samochodów osobowych, motocykli i samochodów dostawczych. Jak na konferencji mówił CEO Genertel, Giacomo Trovato,
Chcemy wprowadzić na polski rynek ubezpieczenie, które będzie intuicyjne, spersonalizowane, wygodne i przede wszystkim bardzo proste. Prostotę chcemy wpleść w każdy etap procesu: pozyskania ubezpieczenia, wyceny, dostosowania do własnych potrzeb. Prosty ma być też zakres ochrony.
Co Redclick zaoferuje swoim klientom? Po pierwsze, ubezpieczyciel stawia na wygodę; polisę będzie można wykupić całkowicie online. Oferta ma zostać spersonalizowana dzięki podaniu przez klienta numeru rejestracyjnego pojazdu, daty urodzenia oraz odpowiedzi na kilka dodatkowych pytań. Na tej podstawie ubezpieczyciel zaproponuje trzy propozycje pakietów ubezpieczeniowych; klient będzie mógł wybrać albo jedną z przedstawionych opcji, albo – na podstawie jednej z nich przejść do dalszej konfiguracji oferty, dostosowując ją w jeszcze większym stopniu do własnych potrzeb. Klienci będą mieć do wyboru m.in. takie warianty ubezpieczenia AC jak:
- AC kradzież i pożar,
- AC szyby,
- AC kolizje z udziałem dzikich zwierząt,
- AC kolizje i szkody atmosferyczne,
- AC kolizje, szkody atmosferyczne i wandalizm.
Co jeszcze proponuje Redclick?
Tym samym założenie jest takie, że klient będzie mógł łatwiej dopasować wariant do swoich potrzeb czy stylu życia. Redclick proponuje też inne rozwiązania; na przykład jeśli klientowi będzie zależeć na obniżeniu składki ubezpieczenia, to będzie mógł to osiągnąć, o ile oświadczy, że w razie szkody zgadza się na naprawę z użyciem nieoryginalnych części zamiennych. Redclick zaoferuje też klientom ubezpieczenie NNW obejmujące rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC.
Osoby, które jako pierwsze postanowią skorzystać z oferty Redclick, otrzymają rabat powitalny – w wysokości 50 zł, jeśli ubezpieczają samochód, 20 zł – jeśli motocykl.
Umowa zostanie przesłana klientowi mailem – wraz z zaproszeniem do pobrania aplikacji. Ewentualne zawiadomienie o szkodzie będzie można natomiast złożyć podczas rozmowy z chatbotem.