- Home -
- Technologie -
- Rok 2021 zdecydowanie należał do webinarów. Ich popularność wzrosła o ponad 60 procent
Szacuje się, że pandemia przyśpieszyła rewolucję cyfrową o 7 lat. To oznacza, że właściwie na naszych oczach zmieniły się udostępniane nam możliwości i cyfrowe usługi. Jedną z nich jest webinar, którego popularność, według szacunków ClickMeeting, w minionym roku wzrosła aż o 66 procent.

Popularny webinar
ClickMeeting, czyli jedna z popularniejszych platform do organizacji spotkań online szacuje, że w ubiegłym roku za jej pośrednictwem przeprowadzono blisko 2 miliony tego typu wydarzeń, a łączna liczba uczestników przekroczyła 24 mln. Oznacza to bardzo duży wzrost popularności oraz zainteresowania taką formą przekazywania wiedzy. Efekt pandemii? Z całą pewnością. W końcu pandemia wymusiła m.in. częstsze korzystanie z cyfrowych rozwiązań, umożliwiających pozostanie w domach. A to przełożyło się znacząco na rozwój usług wychodzących temu naprzeciw, na co już kilka miesięcy temu zwracał uwagę SentiOne — polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta za pomocą zaawansowanej sztucznej inteligencji.
SentiOne podkreślał, że cyfrowa transformacja daje firmom ogromne możliwości usprawnienia swoich działań i zwiększenia zysków. W takie założenia idealnie wpisuje się idea spotkań online. Wydarzenia, które wcześniej odbywały się na żywo, teraz z powodzeniem mogą przenieść się do wirtualnego świata. W dużej mierze przekłada się na to również udostępnianie miejsc, które taką organizację oferują.
Popularność webinarów stale rośnie, a co za tym idzie, rosną również zyski. Na platformie ClickMeeting rekord wyniósł 19 180 GBP - był to zysk z pojedynczego webinaru odbywającego się za pośrednictwem platformy w Wielkiej Brytanii. W Polsce najwyższy odnotowany zysk wyniósł 60 tys. zł. Dochody rosną, ale rozrastają się również możliwości wykorzystania tego typu wydarzeń. Są to w końcu nie tylko szkolenia, ale także wielogodzinne kursy, konferencje, prezentacje produktów. Możliwości są właściwie nieograniczone, również dzięki wsparciu technologicznemu.
Wzrost popularności webinarów
Rewolucja technologiczna wpływa nie tylko na nasze zwyczaje, ale również język - co warto odnotować. Obok wzrostu popularności samych spotkań wzrosła również popularność słowa webinar. W 2021 roku w polskim Internecie jego wyświetlenie odnotowano 1,2 mld razy. Dla porównania w 2020 roku było to jedyne 313 mln razy.
zobacz więcej:
05.07.2025 12:35, Mariusz Lewandowski
05.07.2025 12:21, Mariusz Lewandowski
05.07.2025 8:21, Aleksandra Smusz
05.07.2025 7:35, Igor Czabaj
05.07.2025 4:21, Mariusz Lewandowski
04.07.2025 18:00, Joanna Świba
04.07.2025 16:43, Katarzyna Zuba
04.07.2025 15:31, Joanna Świba
04.07.2025 14:17, Joanna Świba
04.07.2025 13:07, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 12:15, Mateusz Krakowski
04.07.2025 11:32, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 10:45, Mateusz Krakowski
04.07.2025 9:58, Aleksandra Smusz
04.07.2025 9:33, Edyta Wara-Wąsowska
04.07.2025 8:46, Joanna Świba
04.07.2025 7:48, Joanna Świba
04.07.2025 6:57, Aleksandra Smusz
03.07.2025 20:42, Joanna Świba
03.07.2025 15:57, Mateusz Krakowski
03.07.2025 14:09, Mariusz Lewandowski
03.07.2025 13:35, Jakub Kralka
03.07.2025 13:27, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:53, Mateusz Krakowski
03.07.2025 12:08, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 11:29, Mateusz Krakowski
03.07.2025 10:19, Edyta Wara-Wąsowska
03.07.2025 9:39, Mateusz Krakowski